مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان فارس:

توزیع لوازم التحریر استاندارد در بین دانش آموزان فارس

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت:با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، در سال تحصیلی جدید ، لوازم التحریر استاندارد و متنوع در بین دانش آموزان سراسر فارس توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۵۱۴۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، زهرا افتخاری این خبر را در نشست مشترک با نماینده آموزش و پرورش فارس اعلام کرد و افزود: دراین خصوص تفاهم نامه نامه همکاری مابین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس منعقد شده است.

افتخاری با تاکید بر این که " این لوازم التحریر توسط کارشناسان مجرب کشوری تهیه شده است، افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تعامل دستگاه های فرهنگی فعال در حوزه کودک و نوجوان ،این اقدام در راستای گسترش دامنه ی پوشش فعالیت های فرهنگی مناسب و همچنین مشارکت و بهره گیری بهینه از امکانات و توانمندی های موجود و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با داشتن 46 مرکز فرهنگی، هنری ثابت، 11 کتابخانه سیار روستایی، 11 کتابخانه پستی و با حضور نیروهای آموزش دیده و مجرب در سراسر فارس به ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان می پردازد.

رئیس اداره فرهنگی - هنری آموزش و پرورش فارس نیز که به نمایندگی از اداره کل آموزش و پرورش فارس در این نشست حضور داشت گفت: آموزش و پرورش فارس با حضور 800 هزار دانش آموز، 126 کانون فرهنگی - تربیتی و فضاهایی چون کتابخانه ، پژوهش سرا ها می تواند در توزیع لوازم التحریر با نمادهای ایرانی - اسلامی، نقش مؤثری را در حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

سعید رضا کامرانی گفت: بسیاری از طرح ها و نشانه هایی که بر روی لوازم دانش آموزان است، هیچ همخوانی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد و جا دارد که بیش از پیش در این مورد حساس شویم و با توجه به اهمیت موضوع ، دانش آموزان از وسایلی بهره ببرند که علاوه بر ارزان بودن دارای بار فرهنگی متناسب با هویت ایرانی - اسلامی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار