سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد افزایش یافت/جذب قهرمانان در دستگاه‌های اجرایی

اردبیل (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت: با افتتاح و عملیات اجرایی چندین پروژه ورزشی در شهرستان پارس‌آباد، سرانه ورزشی این شهرستان از متوسط کشوری نیز بیشتر شد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد افزایش یافت/جذب قهرمانان در دستگاه‌های اجرایی

مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح چندین پروژه ورزشی و عملیات اجرایی سالن سه‌هزار نفری شهرستان پارس‌آباد با اشاره به رشد و توسعه بسترهای ورزش قهرمانی در استان اردبیل و شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد افزایش یافت .

او با اشاره به برگزاری هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان در اردبیل افزود: استان اردبیل امروز شاهد برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی ورزشی است که روز اول این مسابقات در میان شور و شادی مردم اردبیل به شکل بسیار مطلوب و عالی برگزار شد .

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همان‌طوری که در گذشته خبرهای بسیار خوبی از ورزش استان اردبیل و شهرستان پارس آباد داشتیم با وجود جوانان مستعد در آینده هم شاهد خبرهای خوبی از ورزش این استان خواهیم بود .

سلطانی‌فر در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال قهرمانان ورزشی نیز بیان داشت: براساس مصوبه دولت دستگاه‌های اجرایی باید متناسب با نیاز خود از قهرمانان ورزشی استفاده کنند و براساس این مصوبه به‌ترتیب قهرمانان ورزش‌کار به دستگاه‌هایی اجرایی معرفی فرایند جذب آنان انجام شود .

در سفر چند ساعته وزیر ورزش و جوانان به شهرستان پارس‌آباد، علاوه بر کلنگ‌زنی سالن ورزشی این شهرستان، پروژه‌های خوابگاه ورزشکاران، سالن تخصصی جانبازان و معلولان، سالن تخصصی ووشو، سالن تخصص تنیس روی میز، سالن شهدا، زمین چمن طبیعی و تالار وزنه‌برداری افتتاح شد .

همچنین با برگزاری آئینی با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عملیات اجرایی سالن ورزشی سه هزار نفری شهرستان گرمی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع آغاز شد .

برای اجرای این سالن ورزشی پنج میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است تا با استفاده از فناوری‌های نوین در شهرک ولیعصر شهرستان گرمی احداث شود .

وزیر ورزش و جوانان که از روز گذشته برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح وارد استان شده پیش از حضور در شهرستان گرمی، درشهرستان مشگین‌شهر نیز حاضر شده و از طرح‌های این شهرستان بازدید کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار