کریمی: موضوع اوقات فراغت دانش آموزان را جدی بگیرید

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی در جلسه معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهر تهران که در اداره آموزش و پرورش شهر تهران تشکیل شد راجع به دغدغه های معاونان پرورشی در مناطق گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: موضوع اوقات فراغت دانش آموزان  را جدی بگیرید

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در نشست ماهیانه معاونان پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: آرام آرام به فصل تابستان نزدیک می شویم و فعالیت پایگاه های تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزی بسیار مهم است. در شرایط فعلی اوقات فراغت دانش آموزان وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم امسال معاونان پرورشی عملیاتی تر وارد این موضوع مهم شوند.

وی افزود: امیدواریم با جذب حداکثری دانش آموزان امسال در این حوزه شاهد تحول باشیم زیرا تحقیقات نشان داده است هرچه در سن دانش آموزی برای فرزندان مان برنامه دقیق تری داشته باشیم، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

کریمی با اشاره به این موضوع که معاونت پرورشی تهران افتخار دارد امسال در موضوع فراغتی دو استان سیل زده لرستان و خوزستان حضور فعال داشته باشد و در برنامه اردویی میزبان دانش آموزان این دو استان باشد، افزود: زمان برگزاری مسابقات و اعزام ها نزدیک است و امیدواریم نظارت و بررسی و کنترل بصورت بهینه انجام شود. وی با اشاره به نزدیکی هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: مساله انتخاب رشته یک موضوع فرآیندی است و امیدواریم به شکل بهینه انجام شود.

در ادامه جلسه معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به طرح نکات مدیریتی پرداخت و در ادامه معاونان پرورشی مناطق به طرح مسایل و دغدغه های شان پرداختند.

در این نشست مینو زمان، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه 8تهران، ضمن خیرمقدم جهت حضور مسئولین گفت: افتخار می کنم سال های زیادی در حوزه پرورشی فعالیت داشته ام.
وی افزود: افتخار منطقه 8 این است که اولین کانون فرهنگی و تربیتی دختران در منطقه 8 راه اندازی شد. امیدوارم معاونان مثل همیشه پرانگیزه مانند همان سال های اول حضورشان در آموزش و پرورش فعال باشند و فعالیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار