برنامه های شهر تهران در نشست قطب یک کشوری مطرح شد

تهران (پانا) - نشست قطب یک کشوری ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با حضور ۸ استان کشور در شهر مقدس قم در حال برگزاری می باشد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های شهر تهران در نشست قطب یک کشوری مطرح شد

‌‌‌‌به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد: نشست قطب یک کشوری باحضور استانهای قم، مرکزی، گیلان، مازندران، شهرستانهای تهران، البرز، قزوین و شهرتهران با حضور حاجیان زاده مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریها و معاونین استانها، پژوهش، مالی، معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه های علمیه حاج آقای نبوی و... ‌در شهر مقدس قم برگزار شد.

در ابتدا کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران و دبیر قطب یک، برنامه های شهر تهران را برشمرد و به نقاط قوت و چالشها و راهکارهای برون رفت اشاره کرد. سپس معاونین دیگر گزارشات لازم را بیان کردند.

در ادامه حاجیان زاده مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها در ۷ محور به نقطه نظراتی اشاره کردند و اعلام کرد: وظیفه ستاد سیاستگزاری بوده و اجرایی نمی باشد. در ادامه معاونین پژوهش و استانها به برنامه های سال آتی پرداختند.

گفتنی است: معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه های علمیه حاج آقای نبوی به اهمیت نقش معاونین پرورشی پرداخت. درخاتمه نیز کارگروهها تشکیل و به بررسی ساختارها پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار