کسب دو عنوان اولی آموزش و پرورش دشتستان در جشنواره توسعه و تقویت درس پژوهی

دشتستان،بوشهر(پانا)_معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان گفت: دبیران دشتستانی برگزیده استانی جشنواره درس پژوهی دوره متوسطه اول شدند.

کد مطلب: ۹۲۲۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو عنوان اولی آموزش و پرورش دشتستان در جشنواره توسعه و تقویت درس پژوهی

امراله قاسمی در تشریح فعالیت ها و برنامه های آموزش متوسطه اظهار داشت: 2 طرح از دبیران دشتستان رتبه اول درس پژوهی و نظارت و راهنمایی آموزشی دوره اول متوسطه استان را کسب نمودند.

وی با بیان اینکه از بدو قبول مسئولیت به عنوان معاون آموزش متوسطه سعی شده است نگاهی برنامه محور در تمامی حوزه های آموزشی و پرورشی داشته باشیم گفت: درس پژوهی آخرین شیوه ها و روش های نوین تدریس را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و اجرای آن جزء برنامه های عملیاتی گروه های آموزشی می باشد.

قاسمی با تبریک این موفقیت به دبیران شرکت کننده در این طرح تصریح کرد: دو طرح از طرف دبیران دشتستان در قالب دروس علوم تجربی پایه نهم و درس معارف و عربی مقام آوران استانی طرح درس پژوهی می باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان گفت: در طرح درس علوم تجربی تیم درس پژوهی آقایان جواد باقری، مهدی تمدن و خانم ها خیری چوکار و صفیه حیات بخش رتبه اول استانی را کسب کردند.

وی بیان داشت: در طرح درس معارف و عربی تیم درس پژوهی خانم ها صغری جلالیان، مریم عبدالهی، سیده خدیجه سجادی و آقای علیرضا حسینی رتبه اول استانی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار