برگزیدگان درس پژوهی و برترین های جشنواره جابر ابن حیان ناحیه یک بندرعباس تجلیل شدند

هرمزگان(پانا)-آیین تجلیل از معلمان برگزیده درس پژوهی و دانش آموزان برتر جشنواره جابر ابن حیان ناحیه یک بندرعباس با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، رئیس دوره دوم اداره آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولین در سالن گرمساری این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان درس پژوهی و برترین های جشنواره جابر ابن حیان  ناحیه یک بندرعباس تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، اسحق زارعی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در این آیین ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری طرح جابر ابن حیان و تبریک به برگزیدگان این طرح گفت: بحمد الله با وجود مهارت آموزی و خلاقیت دانش آموزان که در راستای اهداف سند تحول بنیادین در حال تحقق است ، جامعه ما به سمت و سویی میرود که در آینده دیگر دغدغه ای در زمینه اشتغال نخواهیم داشت.

وی با تاکید به اجرای سیاست ها و اهداف سند تحول بنیادین افزود: با اجرای مطلوب اهداف و ساحت های تعریف شده در سند تحول بنیادین در آینده میتوانیم انسان هایی وارسته به جامعه تحویل داده و به حیات طیبه برسیم.

مسلم بازیار نسب معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس هم در این مراسم با ارائه گزارشی از طرح جابر اظهار د اشت: طبق برش استانی که بر اساس تفاهم نامه با اداره کل آموزش پروش استان هرمزگان و گروه های آموزشی داشتیم، حدود 17 هزار و 733 نفر دانش آموز باید در این طرح شرکت میکردند که بحمد اله این پیش بینی محقق شد و تعداد زیادی از دانش آموزان ما در مرحله آموزشگاهی دراین جشنواره شرکت نموده و طرح های خودشان را در مدرسه به معرض نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: امسال جشنواره منطقه ای در ناحیه یک بندرعباس در چهار حوزه شامل؛ حوزه نمایندگی آموزش و پرورش شهر تخت، نمایندگی آموزش پرورش قلعه قاضی، حوزه بخش مرکزی که مدارس بخش مرکزی سرخون و مدارس حاشیه شهر بندرعباس را در بر میگیرد و حوزه مدارس شهری که شامل مدارس دولتی و غیر دولتی بوده و در مرکز شهر این جشنواره در روز های متعدد برگزار گردید.

بازیار نسب تصریح کرد: حاصل برگزاری این جشنواره ها در ناحیه یک، 1200 طرح از دانش آموزان در این جشنواره منطقه ای بود که در پایان با برسی هایی که تیم داوری و تیم ارزیابی از این طرح ها داشتند و نیز باتوجه به سهمیه ای که استان برای این ناحیه در نظر گرفته بود 13طرح در ناحیه به مرحله استانی راه پیدا کردند و از بین این سیزده طرح 2 طرح مجوز ورود به شرکت در مرحله کشوری را دریافت نمودند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره جابر بن حیان تنها متعلق به دانش آموزان مدارس شهری نیست و دانش آموزان روستایی ماهم باید در این طرح شرکت نمایند، خاطر نشان ساخت: امسال تعدادی از دانش آموزان برای اولین بار از روستا در جشنواره حضور پیدا کردند و طرح هایشان انتخاب شد که ما امروز به پاس زحمات و تلاش هایی که این دانش آموزان داشتند و به جهت ایجاد انگیزه و راه یابی به عرصه رقابت های بین المللی از آنان تقدیر نمودیم.

وی در یایان خاطر نشان ساخت: جشنواره جابربن حیان یک فرصتی برای ایده پردازی است که دانش آموزان میتوانند ایده های خودشان را به معرض نمایش قرار داده و از مرحله آموزشگاه تا منطقه ، استان و حتی کشور هم توانمندی های خودشان را مطرح نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم دانش آموزان برتر این جشنواره، داوران ، مدیران و مربیان و مسئولین اجرای این طرح و معلمان برگزیده درس پژوهی تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار