در آستانه هفته بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی:

آیین بزرگداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی درهرمزگان برگزار شد

هرمزگان(پانا)-مراسم استانی بزرگداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و تجلیل از مربیان، مدیران و دانش آموزان برتر عضو تشکل پیشتازان در بندرعباس با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدیر حوزه علمیه استان ،مدیر کل کتابخانه های هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بندرعباس و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات بانک ملی بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین بزرگداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی درهرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با تاکید بر تربیت دینی و توانمند سازی دانش آموزان گفت: معلمان و مربیان سازمان باید همواره تعلیم و تربیت اسلامی را سر لوحه کار خود قرار دهند و به اهدافی که سازمان دانش آموزی بیست سال پیش به خاطر آن تأسیس شد عمل نموده و دانش اموزان عزیز را با معارف اسلامی و‌ قوانین آن آشنا کنند تا خروجی خوبی از مجموعه آموزشی داشته باشیم.

دکتر محمد اعتمادی رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان هم در این مراسم، در تعریف سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی برابر اساس نامه تعریف شده آن، یک نهاد عمومی غیر دولتی تحت نظارت عالیه وزارت آموزش و پرورش است و فلسفه وجودی آن تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

وی فعالیت هایی که در سازمان دانش آموزی انجام می شود را مکمل فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خواند و افزود: همانگونه که کودکان و نوجوانان ما نیاز به آموزش داشته و آموزش های عمومی را بایستی فرا بگیرند به موازات آن در فعالیت ها و مهارت های اجتماعی نیز باید برای آنها برنامه ریزی شود، که عهده دار بخش عظیمی از این امر مهم در سطح کشور، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش است.

دکتر اعتمادی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: خروجی سازمان دانش آموزی باید اعتلای شخصیت اخلاقی؛ فرهنگی و سیاسی مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان، خبرگزاری پانا را یکی از مهمترین تشکل های این سازمان خواند و افزود: هدف از ایجاد این تشکل؛ شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقه مند در حوزه رسانه و خبر و جذب و تربیت آنان به عنوان خبرنگار است.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری بندرعباس نیز تصریح کرد: نسل بعدی انقلاب باید به گونه ای تربیت شود که ادامه دهنده راه انقلاب باشد.

وی افزود: مهمترین مقوله در بحث توسعه تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند است که اگر این امر محقق شود جامعه نیز به دنبال آن پیشرفت و توسعه را درک خواهد کرد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از مربیان، مدیران و دانش آموزان برتر عضو تشکل های سازمان با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار