در استان ایلام برگزار شد

اجرای مرحله استانی طرح درس پژوهی در دوره ابتدایی

ایلام(پانا)- مرحله استانی طرح درس پژوهی با شرکت 350 نفر از آموزگاران دوره ابتدایی و با ارائه 50 طرح ارزشمند برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۱۸۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مرحله استانی طرح درس پژوهی در دوره ابتدایی

مرحله استانی طرح درس پژوهی با شرکت 350 نفر از آموزگاران دوره ابتدایی و با ارائه 50 طرح ارزشمند برگزار گردید .

امیر مهردادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام هدف از اجرای این طرح را آشنایی آموزگاران با روش های نوین یاددهی یادگیری ، استفاده از روش های تحقیق و پژوهش در جریان فعالیت های آموزشی ، تسهیل امر یادگیری با استفاده از جدیدترین روش های یادگیری ، استفاده مؤثر از امکانات و وسایل کمک آموزشی در جریان تدریس و اشتراک گذاری روش های خلاق تدریس با دیگران عنوان کرد.

وی در ادامه یادآور شد: : طرح درس پژوهی در چهارمرحله ی آموزشگاهی، منطقه/ناحیه ای، استانی و کشوری برگزار می شود. و این طرح از آبان ماه سال تحصیلی 98-97 به مدارس مجری ابلاغ گردیده و مدارس با تشکیل گروه های درس پژوهی در مدت حدود شش ماه اقدام به فعالیت و تکمیل پروژه خود نمودند.

وی ادامه داد: 50 طرح راه یافته به مرحله استانی در مدت دو هفته مورد ارزیابی دقیق قرار گرفتند و پنج اثر برتر به مرحله کشوری این طرح راه یافتند .

مهردادی در پایان افزود: به پاس زحمات این عزیزان برای تمامی طرح های راه یافته به مرحله استانی لوح تقدیر استانی صادر شده و نیز به 30 طرح برتر هدایایی تقدیم شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار