داوران«هزارصدا» در گرگان معرفی شدند

تهران (پانا) - تعدادی از هنرمندان صاحب‌نام موسیقی و ادبیات کشورمان با حضور در ترکیب هیات داوران مسابقه موسیقایی «هزار صدا» آثار اجرایی خوانندگان گرگانی را مورد ارزیابی قرار می دهند.

کد مطلب: ۹۲۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
داوران«هزارصدا» در گرگان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی این رویداد هنری، آرش نصیری مدیر برگزاری مسابقه «هزار صدا» توضیح داد: تازه ترین مسابقه هزار صدا ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه برای اولین بار در شهرستان گرگان برگزار می شود. در این برنامه محمدعلی بهمنی به عنوان کارشناس ترانه و شعر، در کنار سه موزیسین مطرح خشایار اعتمادی، بهروز صفاریان و فرشاد حسامی آثار و اجراهای خوانندگان جوان استان گلستان را نقد و بررسی کرده و نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در طی شش سال برگزاری برنامه «هزارصدا» در تهران، استاد محمدعلی بهمنی چهار مرتبه، بهروز صفاریان سه برنامه و خشایار اعتمادی و فرشاد حسامی هر کدام یک بار داور برنامه هزارصدا بوده‌اند و با روال برگزاری آن آشنا بوده و ما را مفتخر کردند تا در اولین برنامه ما در شهرستان ها همراهمان باشند. این برنامه برای انتخاب بهترین‌های موسیقی در استان گلستان است و بنابر آنچه پیش از این اعلام شد، خوانندگان در آن آثاری را که مالکیت آن با خودشان است، به صورت زنده و یا روی آهنگ‌های تنطیم شده استودیویی اجرا خواهد کرد. همچنین هر خواننده می‌تواند در کنار اجرای یک اثر از خودش، اثری از خوانندگان مطرح را هم به عنوان نمونه و برای مردم و کارشناسان اجرا کند. این در حالی است که خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، رضا شیری، به عنوان خواننده مهمان در ابتدا و انتهای برنامه قطعاتی را برای علاقمندانش اجرا خواهد کرد.

نصیری افزود: یکی دیگر از بخش‌های مهم این برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی است که در این بخش یاد زنده‌یاد بابک بیات گرامی داشته خواهد شد. همچنین از یک عمر فعالیت هنری و آموزشی پیشکسوت موسیقی پاپ استان گلستان، نوازنده و مدرس نام آشنا، عطا یعقوبیان تقدیر خواهد شد. برنامه‌های هزارصدا در شهرستان‌ها در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ برگزار شده و در آنها محدودیت زبانی وجود نخواهد داشت. خوانندگان هم می‌توانند آثار خود را به زبان فارسی یا هر زبان و گویش رایج در منطقه خودشان اجرا کنند. همچنین موسیقی اصیل محلی هر منطقه هم در بخش موسیقی اصیل ایرانی قرار خواهد داشت.

مدیر مسابقه «هزار صدا» توضیح داد: تازه ترین ویژه برنامه «هزار صدا» با حمایت معنوی اداره کل ارشاداسلامی استان گلستان، موسسه فرهنگی هنری هنرخانه با مدیریت ملاحت میروکیلی و مدیریت اجرایی حسین رجاء برگزار می شود. البته بنابراعلام برگزارکنندگان، این برنامه مهمانان ویژه‌ای هم دارد که از آن جمله هنرمندان مطرح استان گلستان و تهیه‌کنندگان مطرح موسیقی خواهند بود و در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

هزارصدا اولین برنامه استعدادیابی موسیقی در کشور است که با هدف کشف و معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی از سال ۱۳۹۲ توسط آرش نصیری راه‌اندازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار