رسیتال آواز کلاسیک ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود

تهران (پانا) - کنسرت رسیتال آواز کلاسیک ویژه بانوان، به خوانندگی نادیا بیسترویچ، 29 خرداد در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رسیتال آواز کلاسیک  ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در این کنسرت هستی صفایی به عنوان نوازنده پیانو، بیستروویچ را همراهی می‎کند.

نادیا بیسترویچ خواننده اپرا و فارغ‎التحصیل رشته آواز کلاسیک از کنسرواتور وین است و تا کنون اجراهای متعددی در کشورهایی همچون اتریش، ایتالیا، و اسلوانی داشته است. کنسرت پیش رو نخستین اجرای این خواننده ایرانی کروات ویژه بانوان و پس از اجرای آیین بازگشایی ارکستر سمفونیک تهران در ایران خواهد بود.

رپرتوار این اجرا دو بخش کلاسیک و فولکلور را در بر می‎گیرد. در بخش کلاسیک قطعاتی به زبان‎های ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی، چک و کرواسی اجرا خواهد شد. بخش دیگر به اجرای قطعات فولکلور کرواسی اختصاص خواهد یافت. این کنسرت بخش ویژه‎ای نیز داراست که در آن بیسترویچ به اجرای فولکلور ایرانی با تنظیم تازه‎ای از سهراب کاشف می‎پردازد.

گفتنی است رسیتال آواز کلاسیک ویژه بانوان، چهارشنبه 29 خرداد ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار