سید مجتبی هاشمی خبر داد: برگزاری نشست قطبی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در ورامین

تهران(پانا) -معاون امور استانها در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: بررسی دقیق سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه در آموزش و پرورش از امور مهمی است که در جلسات کمیته همکاری مناطق و استانها به آن پرداخته شود.

کد مطلب: ۹۲۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی خبر داد: برگزاری  نشست قطبی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در ورامین

در این نشست سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با تاکید برمشارکت همه نهادها با آموزش و پرورش به ویژه حوزه‌های علمیه، به تبیین تفاهم‌نامه این کمیته با مناطق پرداخت و با اشاره به برگزاری منظم جلسات در مناطق، بر استمرار و تعامل اعضای کمیته تآکید کرد.

او همچنین نقش اولیاء را در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس و موثر دانست و ضرورت توجه به آنان را در این جلسات خواستار شد.

در ادامه حجت الاسلام درودی معاون امور استانها در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه گفت: بررسی دقیق سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه در آموزش و پرورش از امور مهمی است که باید در جلسات کمیته همکاری مناطق و استانها به آن پرداخت شود و سهم هر نهاد و مجموعه ذی‌ربط مشخص شود.

او گفت: بایدحوزه‌های علمیه خواهران بخش خانواده سند تحول بنیادین را برعهده گرفته و با برنامه‌ریزی و پیگیری آن بتوانند رسالت خود را بعنوان یکی از اعضای موثر کمیته در آموزش و پرورش ایفا کنند، همچنین حضور روحانیون آموزش دیده، به روز، آشنا به کرامت انسانی و مسائل آموزش و پرورش نیز در امر تربیت دانش آموزان مدارس بسیار موثر است.

در ادامه ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق، گزارش عملکرد یکساله کمیته همکاری‌های حوزه علمیه قم و آموزش و پرورش را ارائه کردند.

این جلسه با حضور ائمه جماعات مناطق ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، جواد‌آباد، معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق، در سالن جلسات آموزش و پرورش ورامین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار