بازدید مسئول پژوهشکده بسیج فارس از پایگاه علمی شهید دستغیب

شیراز(پانا)-مسئول پژوهشکده و تحقیقات بسیج استان فارس با همراهی مدیر علمی ناحیه ثارالله از پایگاه علمی شهید دستغیب سپاه ناحیه ثارالله شیراز بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۹۲۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئول پژوهشکده بسیج فارس از پایگاه علمی شهید دستغیب

هادی میرشکاری در این بازدید از فعالیت های علمی و فرهنگی صورت گرفته در این پایگاه به ویژه کمپ مطالعات علمی دیدن کرد و گفت: کمپ مطالعات علمی پایگاه بسیج علمی شهید دستغیب سپاه ناحیه ثارالله شیراز جای تحسین دارد که به صورت رایگان و شبانه‌روزی برای استفاده جوانان و مردم بسیجی راه‌اندازی شده‌است.

میرشکاری ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: توجه ویژه و خاص به توانمندی های علمی، معرفتی و آموزشی در این پایگاه با حضور بسیجیان متعهد و مومن باید در رأس توجهات بوده و مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد.

پایگاه علمی شهید دستغیب سپاه ناحیه ثارالله از جمله پایگاه های بسیج علمی شیراز و استان فارس است که در زمینه‌های علمی، معرفتی، بصیرتی، آموزشی و قرآنی کارهای خوبی را صورت داده است و از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس از سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش و ارتقای سطح علمی و بنیه علمی راه‌اندازی شده که در تمامی نواحی استان فارس دارای پایگاه علمی می باشد و این سازمان ۵ مرکز رشد در قسمت‌های مختلف استان و در بخش‌های مختلف شیمی، فیزیک الکترونیک و کشاورزی دارا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار