جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله ناصری، در کتابخانه وزیری یزد

یزد (پانا) – نماینده ولی فقیه در استان یزد جلسه تفسیر قرآن کریم را با حضور استاندار، فرماندار و مدیران کل استان در کتابخانه وزیری یزد وابسته به آستان قدس رضوی برگزار کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله ناصری، در کتابخانه وزیری یزد

محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به دعوت کتابخانه وزیری جلسه تفسیر قرآن کریم خود را در این کتابخانه از سوی کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در شهر یزد برگزار کرد.

در این جلسه که با حضور استاندار، فرماندار و مدیران کل استان برگزار شد، آیت الله ناصری یزدی به تشریح موضوع معاد در قرآن پرداخته و ضمن بیان نشانه های قیامت آیات مربوط به نفخ صور را تفسیر کرد.

در پایان رئیس کتابخانه وزیری ضمن معرفی بزرگترین کتابخانه استان و اقدامات صورت گرفته در راستای تبدیل آن به یک مجموعه بزرگ علمی، فرهنگی و اجتماعی از مدیران برای عضویت در کتابخانه و انتقال برنامه های فرهنگی به ادارات دعوت کرد.

محمدرضا ملک ثابت در این راستا از آمادگی کتابخانه وزیری برای ایجاد کتابخانه امانی در ادارات استان به منظور استفاده کارمندان و مراجعان خبر داد.

وی افزود: چنانچه ادارات نسبت به اختصاص مکان و تجهیزات مناسب اقدام نمایند کتابخانه وزیری آمادگی دارد در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای بینش عمومی، منابع مناسب هر اداره را تهیه کرده و در اختیار ادارات قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار