بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از دو حوزه امتحانی دانش آموزی در رشت

رشت (پانا) -همزمان با برگزاری امتحانات نهایی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از مدارس دخترانه 17 شهریور و پسرانه کمیل ناحیه یک رشت بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از دو حوزه امتحانی دانش آموزی در رشت

در این بازدید که نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، آیت الله فلاحتی با تقدیر از تلاش های برگزار کنندگان آزمون های نهایی اظهار داشت: برگزاری الکترونیکی امتحانات گام مهمی در امنیت آزمونها و ایجاد فضایی آرام برای دانش آموزان است. وی در ادامه با اشاره به رسالت خطیر فرهنگیان در طول سال تحصیلی خاطرنشان کرد: برگزاری درست آزمون ها فصل برداشت نظام تعلیم و تربیت و در راستای عدالت آموزشی است که باید در تحقق آن بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی گفت: امتحانات نهایی امسال در 137 حوزه اجرایی با شرکت 19 هزار و 700 دانش آموز در پایه های یازدهم، دوازدهم و پیش دانشگاهی تا 25 خرداد برگزار می شود. وی با اشاره به الکترونیکی بودن امتحانات در این پایه ها خاطرنشان کرد: امنیت بالا، جلوگیری از افشای احتمالی سوالات و برگزاری همزمان از ویژگی های بارز آزمون های نهایی امسال است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت تصحیح اوراق امتحانی گفت: اوراق امتحانی در صحت کامل و توسط معلمان تخصصی دروس بررسی و تصحیح می شود.

در این بازدید آیت الله فلاحتی صورتجلسه امتحانات را امضاء کرد.

گفتنی است امتحانات خرداد از 31 / 2 / 98 آغاز شده و تا 25 / 3 / 98 ادامه دارد.

استان گیلان 393 هزار و 48 دانش آموز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار