حسین پیله‌فروشها، سرپرست مخابرات منطقه قزوین؛

قبض تلفن ثابت از اول مرداد ماه در استان قزوین حذف می‌شود

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست مخابرات منطقه قزوین گفت: حذف قبض تلفن ثابت اقدام بسیار خوب و خوشحال کننده است.

کد مطلب: ۹۲۰۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
قبض تلفن ثابت از اول مرداد ماه در استان قزوین حذف می‌شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای حسین پیله‌فروشها، سرپرست مخابرات منطقه قزوین بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به طهارت مالی در دستگاه‌های خدمت‌رسان تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید نسبت به حساب و کتاب مبالغ دریافتی از مردم، دقت ویژه‌ای داشته باشند زیرا دریافت ذره‌ای پول ناحق، کل سرمایه این مجوعه‌ها را آلوده می‌کند.

امام جمعه قزوین تلاش برای حذف کامل قبض تلفن ثابت را اقدام بسیار خوب و خوشحال کننده دانست و خاطرنشان کرد: حذف قبض تلفن ثابت اقدام بسیار خوبی در راستای کاهش هزینه‌های کشور است و با توجه به سیستم‌های هوشمندی که در دسترس مردم قرار دارد، می‌توان این خدمات را گسترده‎تر کرد و حتی پیامک قبض را نیز کنار گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و ادامه داد: حقیقتاً نقش متخصصان مخابرات در دوران دفاع مقدس بسیار راهبردی بود و این عزیزان و خدماتی که ارائه می‌دادند نقش مهمی در پیشبرد امور جنگ داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه خدای متعال انسان را برای عبادت و بندگی خلق کرده است، بیان کرد: در هر حوزه‌ای فعالیت داریم، توجه به روح عبادت و بندگی را سر لوحه کار خود قرار دهیم و نگذاریم مشغله‌های شغلی، ما را از این کار باز دارد.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه در هر مسئولیتی که قرار داریم اقامه کننده دین باشیم، عنوان کرد: خداوند می‌فرماید همین که فرصتی پیدا کردید و امکاناتی در اختیارتان قرار گرفت، دین را اقامه کنید و اقامه کردن دین صرفاً نماز خواندن نیست بلکه باید کاری کنیم پرچم دین با تمام ابعاد آن برافراشته شود.

قبض تلفن ثابت از اول مرداد ماه از استان قزوین حذف می‌شود

در ابتدای این دیدار آقای حسین پیله‌فروشها، سرپرست مخابرات منطقه قزوین اظهار کرد: در حال حاضر 400 هزار تلفن ثابت و یک میلیون و 200 هزار تلفن همراه در قزوین مشغول خدمت به مردم است و نسبت به جمعیت، از استان‌های پیشرو هستیم.

پیله‌فروشها به اقدامات اخیر مخابرات منطقه قزوین اشاره کرد و گفت: تلفن بیسیم 280 روستا در اسفند ماه سال گذشته به شبکه تلفن همراه اول تبدیل شد و این اقدام بسیار مؤثری در راستای توسعه خدمات به مردم بود و این کار بدون هزینه انجام شد.

سرپرست مخابرات منطقه قزوین حذف کامل قبض تلفن ثابت را یکی از اهداف پیش روی مخابرات برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر قبض شهر محمدیه را به صورت آزمایشی حذف کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این فرایند را به صورت کامل برای استان قزوین اجرایی کنیم.

وی عنوان کرد: قبض تلفن ثابت را از اول مرداد ماه به صورت کامل از استان قزوین حذف می‌کنیم و با پیامک و روش‌های متعدد ارسال می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار