نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : فضای مجازی از بهترین فرصت‌های ماست

بیرجند(پانا) ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : ما امروز در بهترین شرایط هستیم و فضای مجازی از بهترین فرصت های ماست که با حضور این جوانان و کارآمدی و تخصصی که دارند و امیدی که امروز در جهان برای عدالت ایجاد شده و دست الهی که بالای سر ماست، گام دوم تبیین آرمان های انقلاب و روشنگری است.

کد مطلب: ۹۲۰۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : فضای مجازی از بهترین فرصت‌های ماست

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در همایش فعالان فضای مجازی سراج خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه هایی که برای جوانان در راستای رسیدن به اهداف آنها در نظر گرفته شده باید در مواجهه با جمعیت ها تبیین و به جلسات خلاصه نشود.

او افزود: فضای مجازی فضای تعیین کننده است و اگر استفاده سوء می‌شود جنبه های انحرافی آن است که باید استفاده نیک در جهت هدایت انسان از فضای مجازی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد گام دوم انقلاب باید در فضای مجازی و حقیقی به صورت جهادی تبیین و به بیانیه عمل شود.

آیت الله عبادی عنوان کرد: تبیین گام دوم انقلاب، حرکت جهادی می‌طلبد.

او عنوان کرد: صحنه ای که انقلاب به وجود آمد صحنه بود که اقتضای آن را نمی کرد و تمام تلاش دشمن برای از بین بردن انقلاب بود که نه تنها عملی نشد بلکه نتیجه معکوس داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم باید انقلاب را با انتظار به ظهور برساند ۴۰ سال اول انقلاب سال‌های تثبیت نظام بود و بعد از آن سال های نزدیک شدن به آرمان ها است.

آیت الله عبادی افزود: در گام دوم انقلاب باید به سمت آرمان‌های انقلاب حرکت کرد. آنچه امروز به وسیله استکبار جهانی در سطح جهان انجام می شود، تلخ است اما بازتاب شیرینی دارد و آن هم ایستادگی است.

او بیان کرد: ظلم استکبار بهترین شرایط را برای حرکت به سمت عدل فراهم می کند و امروزه جبهه مقاومت در مقابل استکبار ایستاده است .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز در بهترین شرایط هستیم و فضای مجازی از بهترین فرصت ها برای ما است.

عبادی اظهار کرد: حضور جوانهای عزیز با تخصص، حرکت جهادی و تجاربی که دارند باعث ایجاد عدالت در جامعه اجرا شده و بالاتر از همه دست قدرت الهی بوده که بالای سر این جوانان بوده است.

گام دوم انقلاب به آرمان‌های انقلاب نزدیک شدن است

او اظهار کرد: گام دوم انقلاب به آرمان‌های انقلاب نزدیک شدن، تبیین کردن و روشنگری است و باید در گام دوم انقلاب از جهت وصول آرمان‌های انقلاب، صحنه را عوض کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصرح کرد: بجای اینکه برکت انقلاب و قانون اساسی به مردم برسد فرهنگ‌هایی از انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها گرفته و به تحویل مردم داده شده است.

سعید کسرایی نیا نیز در دیدار عمومی فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور جوانان در مجموعه فضای مجازی و سازمان سراج پررنگ بوده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی افزود: بسیاری از نیروها در سازمان به صورت افتخاری کار می‌کنند و این موضوع مهمی در جبهه انقلاب اسلامی است.

کسرایی نیا با بیان اینکه روزانه بیش از 30 تولید محتوا در مجموعه سازمان سراج استان انجام می‌شود تصریح کرد: امروز در خراسان جنوبی حوزه فضای مجازی در بهترین حالت خود قرار دارند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید تبدیل به گفتمان شود و گام دوم انقلاب اسلامی فصل فضای مجازی است و اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

کسرایی نیا اظهار کرد: امروز اگر می‌خواهیم به توصیه‌ها و سخنان رهبری عمل کنیم یکی از مهم‌ترین بسترهای آن بستر فضای مجازی است.

برنامه ۵ ساله سازمان فضای مجازی سراج خراسان جنوبی رونمایی شد

او با اشاره به رونمایی از برنامه پنج ساله سازمان فضای مجازی سراج در استان افزود: این برنامه برای شامل برنامه‌های هدفمند و برگرفته از برنامه پنجم و ششم توسعه و توصیه بزرگان است و در آن 15 راهبرد محتوایی، 22 راهبرد عملیاتی، 10 راهبرد ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و 18 سرفصل کمی دارد.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی گفت: تلاش شده در برنامه پنج ساله سازمان سراج استان به سه اصل محتوا محوری در فضای مجازی، سواد فضای مجازی و گسترش شبکه نیروهای انقلابی و مومن توجه شود.

کسرایی نیا با بیان اینکه یک هزار و 500 فعال فضای مجازی شناسایی شده در خراسان جنوبی وجود دارد بیان کرد: فعالان فضای مجازی باید مومن و انقلابی باشند و امروز نباید فضای مجازی فضای ورود به اقتضائات داشته باشد بلکه باید فضای تمدن‌ساز و جامعه ساز باشد.

او با بیان اینکه ورود فضای مجازی باید هدفمند باشد عنوان کرد: مقوله کاهش آسیب‌های اجتماعی و گسترش توسعه پنج فضیلت اخلاقی در برنامه پنج ساله گنجانده شده و به موضوعات طلاق، ازدواج، فرزندآوری، دشمن شناسی، استکبارستیزی و سبک زندگی و کمک به محرومان در این برنامه توجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار