فرماندار ماسال: با متخلفان تأسیسات گردشگری برخوردی قاطع شود

رشت (پانا) -فرماندار ماسال با اشاره به حضور خیل عظیم گردشگران در شهرستان در تعطیلات عید فطر و افزایش شدید اجاره اقامتگاه‌های گردشگری، خواستار نظارت شدید و برخورد با متخلفان از سوی اداره تعزیرات و گردشگری شد.

کد مطلب: ۹۲۰۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ماسال: با متخلفان تأسیسات گردشگری برخوردی قاطع شود

محمدجواد عامر در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام شهرستان ماسال با توجه به ییلاقات بکری که دارد میزبان سیل مسافران که متأسفانه برخی کلبه‌داران اجاره زیادی برای اقامت مسافران دریافت کرده‌اند.

وی افزود: اداره‌های تعزیرات و گردشگری باید نظارت کاملی در این زمینه داشته باشد تا با تلاش هم بتوانیم برای مسافران ایام خوشی را رقم بزنیم.

عامر با اشاره به سفر شهرستانی مدیرکل تعزیرات استان به شهرستان ماسال و قول مساعد برای استقرار اداره تعزیرات در ماسال، ابراز امیدواری کرد که با استقرار این اداره، شاهد نظارت و کنترل بهتر تخلفات و گرانفروشی ها در سطح شهرستان باشیم.

وی با ابراز نارضایتی از پیگیری برخی از پروژه‌ها از سوی ادارات گفت: رؤسای ادارات باید با جدیت پیگیر پروژه‌های عمرانی خود باشند و با ارتباط مداوم با اداره کل زمینه تسریع در اجرای پروژه‌ها را فراهم کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان ماسال با بیان اینکه تا پایان سال ۹۷ قرار بود روند پاکسازی رودخانه‌های ماسال و شاندرمن اتمام پذیرد، از اداره محیط زیست خواست ضمن تسریع در اجرای برنامه پاکسازی رودخانه‌های مرغک و خالکایی و برخورد قاطع با آلوده کنندگان رودخانه، زمینه رهاسازی و پرورش ماهی در آن را فراهم کنند.
فرماندار ماسال با تاکید بر اینکه مدیران در حوزه کاری خود به گونه‌ای عمل کنند که مردم احساس یاس و ناامیدی نکنند، تصریح کرد: مسئولان باید از فرصت مدیریتی خود استفاده و به مردم خدمت کنند تا در دنیا و آخرت سربلند باشند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روزهای تعطیل مدارس اظهار کرد: همه دستگاه‌ها برنامه‌های عملیاتی برای اوقات فراغت را باید به فرمانداری ارائه دهند.
عامر با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا باید در شهرستان ماسال عملیاتی شود، افزود: باید تا اواخر سال جاری شاهد رشد ۵۰ درصدی در زمینه مذکور در شهرستان باشیم.
فرماندار ماسال با ابراز تأسف از وضعیت مشهد میرزا در ییلاقات ماسال، از اداره گردشگری خواست طی مدت یک هفته نسبت به نصب سنگ و تابلوی در خور شأن و جایگاه میرزاکوچک در این مکان اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار