استقبال از گردشگران ساحل آستارا با کتاب

رشت (پانا) -نمایشگاه تابستانی کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بین گردشگران، برای نخستین بار در نوار ساحلی آستارا دایر شد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از گردشگران ساحل آستارا با کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا صبح دوشنبه در این ارتباطگفت: در این نمایشگاه یک هزار جلد کتاب با ۵۰۰ عنوان در موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ، دین، ادبیات، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، داستان و تاریخ ارائه شده است.
شاپور تشرینی افزود: نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۳ تا پایان فصل تابستان دایر است و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف قیمت عرضه می‌شود و معرفی جنبه فرهنگی آستارا به گردشگران از دلایل برپایی آن است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: ۱۵ باشگاه کتابخوانی با شش تا ۱۵ عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه های عمومی و دو مدرسه آستارا برای ترویج پرسش گری، اعتماد به نفس، قدرت بیان و فرهنگ مشارکت فعال است و اعضای باشگاه‌ها از ۵۰ درصد تخفیف خرید کتاب از کتابفروشی های گیلان بهره مند می‌شوند.
تشرینی اضافه کرد: نمایشگاه ۴۱ عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد نیز در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به مدت یک هفته هر صبح و عصر دایر شده و بهترین راهکار پیشگیری از اعتیاد، آگاهی نوجوانان و جوانان از خطرات مواد مخدر است.
بندر گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و دو هزار و ۶۰۰ نفر در چهار کتابخانه آن عضو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار