فرماندار ملاردخبر داد:تهیه شناسنامه برای تمامی شعب اخذ رای ثابت و سیار سطح شهرها و روستاهای ملارد

ملارد(پانا) - دومین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملاردبرگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملاردخبر داد:تهیه شناسنامه برای تمامی شعب اخذ رای ثابت و سیار سطح شهرها و روستاهای ملارد

توکلی کجانی فرماندار ملارددر دومین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملارد از تهیه شناسنامه برای تمامی شعب اخذ رای ثابت و سیار سطح شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

او هدف از این اقدام را بررسی و کنترل امکانات و تجهیزات موجود در مکان های درنظر گرفته شده برای استقرار شعب اخذ رای، سوابق برگزاری انتخابات در آن محل، اقلام مورد نیاز و نقاط ضعف و قوت دوره‌های قبلی عنوان کرد و گفت درصدد هستیم تا با آمادگی کامل به استقبال انتخابات اسفند98 برویم .

او افزود برای کمیته های زیر مجموعه نیز برنامه مدون و جدول زمان بندی جهت پیگیری امورات تهیه و تنظیم گردیده است .

فرماندار شهرستان ملارد بار دیگر بر رعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری از شخص یا گروهی تاکید کرده و تصریح کرد از هیچ کاری برای جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فروگذار نخواهیم کرد .

توکلی کجانی اضافه کرد: در این باره با تمامی افراد دارای حوزه نفوذ، ائمه جمعه و جماعات، هیات‌های مذهبی، جوانان، بانوان، فرهنگیان، ورزشکاران و نمایندگان احزاب سیاسی نشست‌های تخصصی داشته و برای استفاده از توانمندی آنان برای بالابردن میزان مشارکت عمومی در پای صندوق‌های رای کمک خواهیم گرفت .

لزوم آشنائی دست اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین و دستورالعمل‌ها، داشتن تقویم آموزشی برای این مهم و تعیین سرفصل‌ها و جزئیات هزینه ای از دیگر نکاتی بود که فرماندار شهرستان ملارد به ضرورت اجرای آنها اشاره نمود.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار