مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

۶۰۰ برنامه اوقات فراغت در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه (پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری ۶۰۰ برنامه تابستان امسال با هدف غنی سازی اوقات فراغت در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۶۰۰ برنامه اوقات فراغت در آذربایجان غربی برگزار می شود

عبدالله چمن گلی در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه بیش از یک و نیم میلیون نفر از جوانان استان از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت بهره مند می شوند افزود: مسابقات مختلف ورزشی به همراه برنامه های فرهنگی و هنری، کتاب خوانی و اردوهای جهادی مهمترین برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در استان خواهد بود.

وی از میزبانی رقابت های ورزشی ملی و بین المللی توسط استان طی تابستان امسال خبر داد و اظهارداشت: در این راستا امسال هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، جام وحدت و دوستی کاراته، دوچرخه سواری بین المللی جام آذربایجان از مهمترین قابت های ورزشی است که به میزبانی استان برگزار می شوند.

چمن گلی با اشاره به رویکرد آموزشی تمام برنامه های غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد: در کنار رویکرد آموزشی استعدادیابی جوانان در بخش های مختلف ورزشی و فرهنگی نیز امسال در تابستان مدنظر مدیران دستگاه های اجرایی از جمله این اداره کل باید قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی توجه به مناطق و محلات محروم و برگزاری دوره های مختلف ورزشی در این مناطق را مورد اشاره قرار دارد و گفت: برگزاری مسابقات فوتبال در تمامی محلات به خصوص در مناطق کم برخوردار، رقابت‌های فوتسال و برگزاری مسابقات کوهنوردی و پیاده وری خانوادگی از دیگر برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان در حوزه اوقات فراغت است.

چمن گلی استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در ایام تعطیلات را از دیگر برنام های این اداره کل در ایام فراغت تابستان عنوان کرد و افزود: اجرای این امر می‌تواند تعداد بهره مندان از برنامه‌های اوقات فراغت را افزایش دهد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این نشست اظهارداشت: ۱۰۳ هزار و ۴۰۸ ورزشکار بیمه شده در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد ۷۲ هزار و ۴۳۱ نفر ورزشکار مرد و ۳۰ هزار و ۹۷۷ نفر ورزشکار زن هستند.

محمدحسین حسنی خاطرنشان کرد: دستگاه ها برنامه های امسال خود را براساس محورهای ۹گانه اوقات فراغت تدوین و اعلام کنند تا برای عموم مردم منتشر شود.

وی یادآور شد: همچنین قرار است دستگاه ها، نمایندگان خود را معرفی و برای نظارت و ارزیابی عملکرد آنها براساس خوداظهاری و ارزیابی نمایندگان در جشنواره اوقات فراغت که اواخر تابستان و یا اوایل پاییز برگزار خواهد شد از دستگاه های برتر تجلیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار