وزیر ورزش:

سالن ۱۵ هزارنفری والیبال ارومیه بعد از بررسی فنی کلنگ زنی می شود

ارومیه (پانا)-– وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از کار کارشناسی سالن ۱۵ هزار نفری والیبال در ارومیه کلنگ زنی می شود.

کد مطلب: ۹۲۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سالن ۱۵ هزارنفری والیبال ارومیه بعد از بررسی فنی کلنگ زنی می شود

مسعود سلطانی فر در خصوص علت عدم کلنگ زنی سالن ۱۵ هزار نفری والیبال در ارومیه اظهارداشت: امروز شنبه قرار بود کلنگ احداث سالن ۱۵ هزار نفری والیبال این شهر بر زمین زده شود اما به بررسی و ارائه نظرات کارشناسی کلنگ به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به وجود ۴۰ طرح ورزشی نیمه تمام در استان عنوان کرد: ۴۰ طرح ورزشی نیمه تمام استان وجود دارد که همه تلاش ما بهره برداری از آنان تا پایان کار دولت دوازدهم است.

سلطانی فر با اشاره به بازدید از ورزشگاه نیمه تمام ۱۵ هزار نفری فوتبال در ارومیه افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه طبق وعده‌ای که به مردم این شهر و مسؤولان داده ایم تا شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش های ارومیه و هواداران این شهرستان در پی میزبانی شایسته هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان افزود: ارزیابی‌ها نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد که این امر مایه آبروداری کشورمان شده است.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: باید قبل از هر چیز از استاندار و همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنم که همه تلاششان را برای برگزاری این مسابقات به کار بستند.

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای لیگ ملت‌های والیبال به آذربایجان غربی سفر کرده بود و ساعت ۱۸:۳۰ امروز با حضور در سالن ۶ هزار نفری غدیر بازی ایران و لهستان را تماشا و دو طرح نیز کلنگ زنی کرد.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می‌شود و در این هفته تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار