مشارکت اولیا در اجرای فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس یک ضرورت است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: برای اینکه آموزش و پرورش با کیفیتی داشته باشیم ضرورت دارد اولیا محترم در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس مشارکت داشته باشند.

کد مطلب: ۹۱۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت اولیا در اجرای فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس یک ضرورت است

احمد ناصری با حضور در برنامه رادیویی مردم و مسئولان صدای مرکز اردبیل ،با بیان اینکه دستورالعمل ثبت نام به مناطق و نواحی ارسال شده است، اظهار داشت: ثبت نام پایه های ورودی سال تحصیلی 99-98 از 20 خردادماه آغاز خواهد شد و از دانش آموزان دوره های اول ابتدایی، متوسطه اول و دوم به ترتیب در روزهای 20 خرداد، دهم و بیست چهارم تیرماه ثبت نام بعمل خواهد آمد.

او با عنوان اینکه ثبت نام از دانش آموزان میان پایه نیز همزمان با پایه های ورودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری ثبت نام بدون مشکل و اظطراب برای والدین و دانش آموزان بعمل آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: به مدیران مدارس تاکید شده است که در ایام ثبت نام بغیر از هزینه بیمه و کتاب وجهی دریافت نشود.

ناصری خاطر نشان ساخت: اولیا محترم با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی می توانند با شماره تلفن های 33521460 و 33521996 تماس حاصل کنند تا همکاران ستادی به این مشکلات رسیدگی کنند.

او با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزش و پرورشی با کیفیت در سایه تامین تجهیزات لازم مقدور است، گفت: در سایه مشارکت اولیا ، ارتقا کیفیت آموزش و پرورشی در مدارس محق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سال 98 استان اردبیل ، از اول تیرماه در قالب 11 پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار