توسط دانش آموزان و فرهنگیان گلستانی صورت گرفت:

کسب ۶ رتبه کشوری در نوزدهمین جشنواره ملی پرسش مهر

گرگان (پانا) _ گلستان با کسب 6 رتبه کشوری، نوزدهمین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهور با موضوع « مهارت آموزی در مدارس و نقش آن در آینده ی دانش آموزان »را به پایان رساند.

کد مطلب: ۹۱۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۶ رتبه کشوری در نوزدهمین جشنواره ملی پرسش مهر

به گزارش خبرگزاری پانا، امروز یکشنبه 12 خرداد 98 سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در گفت و گویی با خبرنگاران، ضمن تبریک به همکاران و دانش آموزان گلستانی اظهار داشت: گلستان با کسب 6 رتبه کشوری، نوزدهمین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهور با موضوع « مهارت آموزی در مدارس و نقش آن در آینده ی دانش آموزان »را به پایان رساند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره امسال با هدف، ارتقاء سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاورد های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری برگزار شد.

وی اذعان داشت: چهار نفر از همکاران هنرمند استان، آی ناز قجری و عاطفه دوجی در رشته سرود همگانی گرایش سرود محلی رتبه سوم کشور، محمد حدادی دوزین در رشته خوشنویسی نسخ رتبه سوم و عبدالمجید یازرلو در رشته عکاسی رتبه سوم کشوری را کسب نمودند.

حسینی ادامه داد: در بخش دانش آموزی، حدیثه خاکی در رشته داستان نویسی رتبه دوم و محمد احمدی در رشته خوشنویسی ثلث رتبه سوم کشوری را کسب نمودند.

وی در پایان گفت: کنگره نوزدهم در بیست رشته فرهنگی و هنری برگزار شد و در مجموع 154 اثر از گلستان در این رقابت ها حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار