با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت؛

برگزاری آئین تجلیل از داوران پرسش مهر 19 ریاست جمهوری و سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

زنجان (پانا) - آئین تقدیر از داوران مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر 19 ریاست محترم جمهوری روز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت سال جاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین در محل کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۳۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تجلیل از داوران پرسش مهر 19 ریاست جمهوری و سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

در این مراسم ابراهیم رفیعی ابراز داشت: در آموزش و پرورش سعی بر این است که در کنار آموزش های مرسوم، دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری نیز رشد نمایند و در همین راستا برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری یکی از برنامه های دامنه دار و مهم می باشد.

وی تصریح کرد: در این مسیر دشوار قدردان کسانی هستیم که با توجه به فقدان منابع مالی به خاطر حساسیت و همیتی که دارند حاضرند به صورت شبانه روزی تلاش نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خطاب به داوران حاضر در جلسه گفت: حاصل زحمات شما مسئولین و داوران همان هنرمندانی هستند که در سالهای آتی موفقیت و چهره شدن شان را خواهیم دید.

رفیعی افزود: برای رشد و ارتقای کارهای هنری و نهادینه شدن آن در بین همه دانش آموزان باید کارهایی را انجام داد که از جمله آن می توان به لزوم تجزیه و تحلیل آثار، بازخورد نقاط ضعف و قوت، شناسایی و تقویت ضعف ها و بهبود برنامه ها اشاره کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر کارهای گروهی گفت: به رقم وجود همه کمبودها و مشکلات، دوستان اداره فرهنگی و هنری همیشه در صحنه بوده اند و قطعا موفقیت های به دست آمده جز با حضور جدی کارشناسان و داوران میسر نمی شود و امیدوارم در سال های آتی نیز شاهد این همکاری باشیم.

در ادامه قاسم علی قنبری نیز ضمن تقدیر از همکاری و همفکری داوران در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری گفت: این مسابقات هر سال به عنوان یکی از مؤلفه های تربیتی دانش آموزان و برای رسیدن به تربیت همه جانبه و مورد انتظار در سند تحول بنیادین برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان افزود: صداقت و دقت در امر داوری آثار که مطالبه به حق یک دانش ،موز می باشد مورد انتظار و تأکید ما هست که بحمدالله امسال با دقت نظر و حساسیت شما عزیزان این امر اتفاق افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار