معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

کسب 10 مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان خراسان رضوی در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست ‌جمهوری

مشهد ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از کسب 10 مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان خراسان رضوی در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست ‌جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب 10 مقام برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان  خراسان رضوی در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست ‌جمهوری
علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: پرسش مهر براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشور اجرا می شود که در آن رییس جمهوری وقت، متناسب با مطالعات و پژوهش های دفتر ریاست جمهوری یکی از مهم ترین مسایل کشور و یا تعلیم و تربیت را به عنوان پرسش مهر مطرح می کند.

وی افزود: این طرح اهدافی همچون تقویت روحیه مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان و مشارکت آنان و فرهنگیان، تقویت اعتماد به نفس در نسل جوان و نوجوان و تقویت هویت دینی و ملی در نسل نوجوان را دنبال می کند.

مالک اشرفی تصریح کرد: سوال ریاست محترم جمهور در روز اول مهر سال 1397 این بود که «سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید؟» دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آن‌ها در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به نظر آن‌ها کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آن‌ها مفید بوده و به کار می‌آید و مهم است؟

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مخاطبین جشنواره شامل کلیه دانش آموزان ابتدایی دوره دوم، متوسطه اول، متوسطه دوم و همچنین تمامی فرهنگیان گرامی بودند که در قالب 21 رشته فرهنگی و هنری شامل رشته های فرهنگی شامل بخش ادبی مانند شعر، داستان کوتاه و سخنوری و بخش رسانه و فضای مجازی مانند وبلاگ نویسی و همچنین رشته های هنری شامل بخش هنرهای دستی و تجسمی مانند تصویرسازی، پوستر، عکاسی، نقاشی، طراحی و خوشنویسی و همچنین بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه مانند فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی و نمایش‌نامه‌نویسی و بخش هنرهای آوایی مانند سرود همگانی در این جشنواره شرکت کردند.

وی در پایان گفت: در فراخوان نوزدهمین جشنواره پرسش مهر در مرحله آموزشگاهی استان خراسان رضوی، تعداد 260 هزار نفر با ثبت نام در سامانه همگام در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت تعداد 300 اثر به عنوان آثار برتر استانی اعلام گردید و از میان آن ها، تعداد 200 اثر در نهایت به مرحله کشوری معرفی گردید و در مرحله کشوری نیز تعداد 10 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان حائز رتبه های اول تا سوم شدند که جای تقدیر دارد.

قابل ذکر است لیست اسامی دانش آموزان و فرهنگیان استان خراسان رضوی که در فراخوان نوزدهمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری حائز رتبه های برتر کشوری شده اند به شرح ذیل است:

اسامی دانش آموزان برگزیده استان خراسان رضوی در مرحله کشوری نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی 98-97

ردیف

نام و نام خانوادگی

اداره

رشته

گرایش

رتبه

1

علی میرزایی

ناحیه 7

فیلم کوتاه

پویانمایی ویروس

اول

2

سیده زهرا شاکری

ناحیه 6

شعر

شعر

اول مشترک

3

سید علی جلالی

ناحیه 1

شعر

شعر

دوم

4

کیانا صنعتی

ناحیه 4

هنرهای تجسمی

عکاسی

دوم مشترک

5

سحر قهرمانیان

ناحیه 6

فیلم کوتاه

پویانمایی نایریکا

سوم

6

مهدی سبزعلی رضایی

ناحیه 1

هنرهای تجسمی

پوستر

سوم مشترک

اسامی فرهنگیان برگزیده استان خراسان رضوی در مرحله کشوری نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی 98-97

ردیف

نام و نام خانوادگی

اداره

رشته

گرایش

رتبه

1

اکرم بهجت

ناحیه 3

هنرهای تجسمی

نقاشی

دوم مشترک

2

مصطفی طالبی

خوشاب

فیلم کوتاه

داستانی

سوم مشترک

3

فاطمه فرخ نیا

کدکن

هنرهای تجسمی

تصویرسازی

سوم مشترک

4

مرضیه مکارم

سبزوار

هنرهای تجسمی

ثلث

سوم مشترک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار