برگزاری دومین جلسه ستاد سنجش در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - فولادوند دومین جلسه ستاد سنجش در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به منظوراجرای بهینه سنجش،عوامل اجرایی طرح،براساس آسیب شناسی سال پیش ،هرچه مطلوب ترسنجش را فراهم نمایند.

کد مطلب: ۹۱۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  دومین جلسه ستاد سنجش در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛دومین جلسه ستاد سنجش در دفتر فولادوند ، مدیرکل و رئیس ستاد سنجش شهر تهران تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه فولادوند، ضمن تشکر از اعضاء ستاداجرایی سنجش اظهار کرد: به منظور اجرای بهینه سنجش می بایستی اعضای داخل و خارج مجموعه آموزش و پرورش با برنامه ای مدون ،طبق ضوابط و مقررات و بر اساس آسیب شناسی سال پیش و نیز مواردی که موجب عدم اجرای مطلوب سنجش نوآموزان شده بود ، با مشارکت با هم اجرای هر چه مطلوب تر سنجش را فراهم نمایند.

در ادامه کریمی دبیر اجرایی سنجش شهر تهران گزارش کوتاهی از سنجش سال گذشته با ذکر نقاط قوت و ضعف نحوه اجرای سنجش ارایه نمود. سپس در خصوص اهمیت حضور پزشک در پایگاه جهت تسهیل فرآیند سنجش و فراهم شدن آرامش روانی اولیاء، توضیحات مبسوطی بیان کرد و به اهمیت حضور پر رنگ اداره روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی از طریق جراید و رسانه های عمومی به خانواده های نوآموزان اشاره کرد و در ادامه شرح وظایف سایر اعضای ستاد نظیر اداره سلامت و ... بیان گردید. ایشان ذکر کرد شروع فعالیت پایگاه های سنجش با نوبت گیری مدارس از سامانه سنجش ، منوط بر بازشدن سامانه الکترونیکی ثبت نام "سناد " و بروز رسانی آن می باشد.

در ادامه جلسه نعمتی؛ مدیر گروه سلامت مدارس از معاونت بهداشتی شهید بهشتی در مورد مشکلات موجود در خصوص عدم امکان استقرار پزشک در پایگاه سنجش و نحوه ارایه خدمات بهینه نظیر واکسیناسیون در مراکز جامع سلامت و هم چنین عدم تایید نهایی سنجش نوآموز در سامانه سنجش قبل از انجام معاینات پزشکی مطالبی را مطرح نمود، سپس دکتر ناصری مدیر گروه سلامت مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه تهران و سرتیپی کارشناس مسؤل سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه ایران در خصوص موارد فضای فیزیکی اتاق پزشک و ... مطالبی را عنوان کردند . در انتهای جلسه دواری معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران در خصوص مواردی چون: سنجش اتباع و نصب سریع دستگاه پوز جهت تسهیل کار مدیران پایگاه سنجش، مطالبی ارایه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار