مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: اخذ وجه در زمان ارایه کارنامه وجاهت قانونی ندارد

تهران (پانا)- فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ساماندهی و ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران، بر کسب رضایتمندی شهروندان تاکید نمود.

کد مطلب: ۹۱۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: اخذ وجه در زمان ارایه کارنامه وجاهت قانونی ندارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران با حضور فولادوند مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران برگزارشد.

عبدالرضا فولادوند در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع)، بر تشکیل کارگروه ستاد ثبت نام در مناطق تصریح کرد و اظهارداشت: باید در حوزه آموزش و پرورش تلاش کنیم تا در جهت کسب رضایتمندی شهروندان عزیز قدم های موثری برداشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به حضور در مناطق و پیگیری پروژه مهر افزود: بخشی از پروژه ثبت نام و ساماندهی مربوط به نیروی انسانی است که با توجه به کمبود نیرو در شهر تهران اما جای نگرانی نخواهد بود.

وی همچنین با تصریح بر تشکیل ستادهای اصلی و فرعی در سطح مناطق و ارایه گزارش هفتگی فرآیند ثبت نام به اداره کل، اضافه کرد: دریافت کمک های مردمی شرط ثبت نام نیست، همچنین اخذ وجه در زمان ارایه کارنامه وجاهت قانونی ندارد. ثبت نام یکی از مهمترین مباحث و عملیاتی است که می بایست برای آمادگی آغاز سال تحصیلی جدید کلید بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تحرکات دشمنان ادامه داد: امسال، سال حساس و مهمی است که دشمن امیدوار به جنجال آفرینی در داخل کشور می باشد تا انسجام داخلی ما را به هم بزند و به کمک ستون پنجم خود به اهدافشان دست یابند ولی به یاری خدا در حوزه آموزش و پرورش باید تلاش کنیم تا با شناسایی و برطرف نمودن نقاط ضعف، در جهت کسب رضایت مندی ارباب رجوعان و شهروندان گام های موثری برداشته شود.

وی همچنین خواستار ثبت اطلاعات آمار ثبت نام مدارس غیردولتی در سامانه ثبت نام و شناسایی افراد بی سواد توسط مسئولین ثبت اطلاعات در سامانه سناد مدارس شد و بر نصب شماره تماس و سامانه شکایات در معرض دید مخاطبین و اولیای در واحدهای آموزشی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار