محمد صیدلو: آزادی قدس و مردم مظلوم فلسطین از نهادینه ترین خواسته‌های انقلاب اسلامی است

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین گفت : مردم ایران اسلامی هر سال درروز جهانی قدس نشان می دهند خواب خام دشمنان و ظالمان که امید خاموشی این آرمانها را در سر می پرورانند تبدیل به کابوس شده است.

کد مطلب: ۹۱۸۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: آزادی قدس و مردم مظلوم  فلسطین از نهادینه ترین خواسته‌های انقلاب اسلامی است

محمد صیدلو اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با ظلم است و آزادی قدس و مردم مظلوم فلسطین از نهادینه ترین خواسته‌های انقلاب اسلامی است.

او افزود: آرمان آزادی قدس تنها آرزوی آزادی چند تن مسلمان یا مکانی مقدس نیست، بلکه آرمان آزادی خواهی اسلام است و طنین فریاد آزادی خواهی اسلام بلکه آرمان آزادی خواهی همه انسان هاست .

صیدلو بیان کرد: روز جهانی قدس به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی به درستی در زمره آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گرفت و نشان از ضمیر روشن امام خمینی(ره) و آینده نگری این پیر عارف داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی هر سال درروز جهانی قدس نشان می دهند خواب خام دشمنان و ظالمان که امید خاموشی این آرمانها را در سر می پرورانند تبدیل به کابوس شده و خواب و خیال راحت را از همه دشمنان انسانیت و حق طلبی در همه جای دنیا گرفته است.

او اضافه کرد: از همه مردم فهیم ایران به ویژه فرهنگیان و دانش آموزانی که همیشه پای انقلاب خویش ایستادند تقدیر نموده و از خداوند متعال در این شب‌های معنوی آزاد اندیشی و آزادگی را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار