مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : عدالت‌خواهی یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان ایران است

ارومیه (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یادآور شد که بر اساس سند تحول بنیادین و رویکردهای تربیتی عدالت خواهی یکی از ویژگی دانش آموزان ایران است.

کد مطلب: ۹۱۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : عدالت‌خواهی یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان ایران است

ابراهیم محمدی در راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری پانا گفت: روز قدس امسال با شعار " نه به معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین" برگزار شد و روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی، برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس، تجلی دفاع از آزادی و حقوق مردم بی دفاع فلسطین و روزی ماندگار از شکوه حضور امت مسلمان در حمایت از مظلوم است.

وی ادامه داد : آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان "روز قدس" در جهت زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی،مقاومت و پایداری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد نامگذاری شده که ما وظیفه داریم در این روز با حضور خود به جهانیان اثبات کنیم ایران و ایرانی همیشه در مقابل زیاده‌خواهی تمام قد ایستاده است.

محمدی اظهار کرد: در بحث انتفاضه یا همان تثبیت آرمان های فلسطین نیازمند این است دانش آموزان در راستای حرکت انقلابی یکی حامیان بزرگ در این زمینه باشند و هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس ظلم ستیزی در برابر ظلم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار