حضور پرشور تشکل های دانش آموزی خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از حضور گسترده و پرشور تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور تشکل های دانش آموزی خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس

علیرضا مالک اشرفی در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا اظهار کرد: قدس شریف کانون توجه همه مسلمانان و آزادی خواهان سراسر عالم و روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان است.
وی روز قدس را در بین مسلمانان یک هویت انقلابی اسلامی شناخته شده دانست و افزود: حضور پررنگ امت روزه‌دار در راهپیمایی این روز فرصتی مغتنم برای نمایان ساختن وحدت و همدلی مسلمانان برای دفاع از مظلوم است.
مالک اشرفی ادامه داد: اعلام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام ( ره) و گسترش آن به کشورهای اسلامی، فلسطین را به یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام تبدیل کرده است در این روز با تلاش مستکبران در تشدید اختلافات بین المللی مذاهب اسلامی مقابله و مبارزه می‌کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: روز قدس امسال به سبب مصادف شدن با برخی تحولات منطقه‌ای اهمیت دوچندان دارد، یکی از مواردی که اهمیت روز قدس امسال را افزایش می دهد توطئه بزرگ غرب به عنوان معامله قرن است، راهپیمایی پرشور امسال می‌تواند با روشنگری و نشان دادن وحدت اسلامی به این توطئه پایان دهد.
وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان خراسان رضوی همگام با سایر اقشار ملت و به ویژه تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی روز قدس حضور چشمگیر خواهند داشت تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار