برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در نیشابور

نیشابور (پانا ) - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابوراز برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در شهرنیشابور وشهرهای اقماری شهرستان نیشابور خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در نیشابور

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور درخصوص برگزاری مراسم روزجهانی قدس با آرزوی قبولی طاعات وعبادات تمامی روزه داران و قدردانی از حضور پرشور مردم دراین ایام و مناسبتها اظهارکرد: این روز فرصتی است برای آنکه ما بتوانیم انقلاب اسلامی را بر اساس آموزه های دینی و الهام از همه آموزه هایی که از پیامبراسلام و ائمه بزرگوار به ما رسیده به جهانیان نمایش دهیم.

حجت الاسلام علیرضا جوانشیری افزود: با توجه به تحولات و رخدادهای منطقه‌ و فتنه‌های جدید نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی، آحاد مسلمانان به‌ویژه ملت مومن و انقلابی ایران با حضور گسترده و کوبنده درراهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند و نمایش وحدت و یکپارچگی خود هم‌چنان آزادی قدس شریف و نجات ملت‌های مسلمان و حمایت از مقاومت اسلامی را آرمان و وظیفه خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس بنام امام خمینی(ره) وانقلاب اسلامی در دنیا ثبت شده ، خاطرنشان کرد: در روز قدس امت اسلامی باحضور پرشور خود به جهانیان نشان خواهد داد که از ملت مظلوم فلسطین و مکتب الهی اسلامی خویش دفاع می کند واین روز فرصتی برای تبیین آموزه های انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم روزجهانی قدس درنیشابورگفت : همه تمهیدات ترافیکی ،انتظامی و خدمات رسان مهیاگریده و مسیر راهپیمایی نیزاز محل مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت مصلای نماز جمعه تعیین گردیده است .

وی یادآورشد: ما از تمامی گروه ها و اقشار می خواهیم تا همگی در راهپیمایی روز قدس که برگرفته از اعتقادات اسلامی است و بنام ایران اسلامی به ثبت رسیده است شرکت کنند.

حجت‌الاسلام جوانشیری عنوان کرد: مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس درشهر نیشابور؛رأس ساعت10:30 صبح روز جمعه 10خرداد98 از محل مسجد صاحب الزمان(عج)خیابان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع ومصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: حضرت امام راحل(ره) در اولین پیام خویش موضوع قدس را موضوع اسلام دانستند و با ادبیاتی که ترسیم کردند و این ادبیات را جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری نیز به پیش می برد، قطب بندی جدیدی علیه دو قطب شرق و غرب ایجاد کرد و آنرا به جبهه باطل و حق و مستضعفین و مستکبرین تقسیم بندی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار