رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

کمک 200 میلیون ریالی خیرین به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه پیام نور

هرمزگان(پانا)-رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از کمک 200 میلیون ریالی خیرین استان به دانشجویان بی بضاعت دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک 200 میلیون ریالی خیرین به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه بزرگترین کمک بنیادخیرین کمک مالی به دانشجویان بی بضاعت است، افزود: درحال حاضر مبلغ 200 میلیون ریال از طرف خیرین به تعدادی از دانشجویان بی بضاعت کمک مالی ارائه می‌شود .

دکتر خیری ضمن ابراز امیدواری از اینکه با وجود این خیرین مشکلاتی که گریبانگیر عده ای نیازمند است، بر طرف شود گفت: خیرین در این حوزه قطعا از دانشجویانی که بضاعت مالی و توان درس خواندن ندارند حمایت و دانشجویان در پناه همین کمک ها به زندگی شرافتمندانه ادامه می دهند .

وی در ادامه افزود: سید عبدالله هاشمی خیر نیک اندیش هرمزگانی مبلغ 200میلیون ریال، کمک هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویان بی بضاعت را پذیرفت و پرداخت کرد .

این مسئول بیان داشت: مشارکت در پروژه‌های مختلف عمرانی نیمه کاره یا مد نظر خیرین و تجهیز آزمایشگاه‌های پژوهشی و یا کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان از یک سو؛ از دیگر راه‌های کمک خیرین به دانشگاه خواهد بود .

کمک هزینه تعدادی از دانشجوی بی بضاعت

سید عبدالله هاشمی، رئیس مجمع خیرین استان هرمزگان نیز درباره کمک به دانشجویان بی بضاعت اظهار کرد: ما با هدف کمک به دانشجویان بی بضاعت، کمک به دانشجویان مستعد و توانمند علمی هرکاری از دستمان براید کم نخواهیم گذاشت .

وی افزود: در زمان های گذشته امکان شناسایی دانشجویان مستعد به طور کامل وجود نداشت اما در حال حاضر می شود با یک نشست یا مصاحبه به میزان توانایی افراد پی برد .

رئیس مجمع خیرین استان هرمزگان در پایان و در جمع بندی این نشست گفت: مشکلات در برخی دانشگاه های شهرستان زیاد است و به همین دلیل بعد از ماه مبارک رمضان قول بازدید از مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور هرمزگان که با مسئولین مجمع خیرین استان انجام می گیرد، حتی الامکان برخی از این مشکلات را رفع نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار