دستگیری کلاهبردار اینترنتی 360 میلیون ریالی

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی 360 میلیون ریالی در استان مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین کهیایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه شخصی به هویت معلوم، به پلیس آگاهی شهرستان، مبنی بر برداشت 360 میلیونی ریال از حساب شخصی وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.
این مقام مسئول بیان داشت: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای سارق اینترنتی را در شهرستان قائم شهر استان مازنداران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی و تخصصی، به بزه انتسابی خود معترف و اظهار داشت: که از طریق خط تلفن با نمایندگی ایران خودرو تماس گرفته و ضمن معرفی خود از شركت ایران خودرو و اعلام اینكه قصد دارد، كارمزد فروش خودروهای سال 1391 را به حساب نمایندگی واریز نماید، شماره حساب نمایندگی را از شاکی اخذ، و مبلغ 360 میلیون ریال، از حساب وی برداشت و به حساب شخصی خودش واریز نموده است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به معرفی کلاهبردار به مراجع قضایی در خاتمه از عموم مردم درخواست کرد، از واگذاری رمز حساب خود به افراد فصت طلب خودداری و به تماس افراد ناشناس در این خصوص پاسخ ندهند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار