جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل:

کلاهبردار اینترنتی میلیاردی در اردبیل دستگیر شد

اردبیل (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با بررسی‌های انجام شده و اجرا عملیات توسط نیروی انتظامی کلاهبردار اینترنتی میلیاردی در اردبیل دستگیر شد.

کد مطلب: ۸۲۹۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبردار اینترنتی میلیاردی در اردبیل دستگیر شد

سرهنگ رحیم سروری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده و اجرای عملیات توسط نیروی انتظامی کلاهبردار اینترنتی میلیاردی در اردبیل دستگیر شده که مبلغ کلاهبرداری کشف‌شده از این متهم دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است .

وی بیان کرد: این فرد با عنوان برنده شدن برخی افراد در مسابقه پژوهشگران جوان اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی می‌کرده که پس از کشف اولیه این کلاهبرداری پرونده برای متهم تشکیل و بررسی این موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: کارآگاهان پلیس فتا بررسی این موضوع را در اولویت قرار داده و پس از جمع‌آوری اسناد و دلایل کافی مبنی بر اتهام این فرد به کلاهبرداری در فضای مجازی در زمینه دستگیری وی اقدام به دریافت دستورات قضایی کردند .

سروری با بیان اینکه این فرد با وعده جازه 75 میلیون ریالی اقدام به فریب افراد در فضای مجازی کرده است، تصریح کرد: به دنبال محرز شدن جرم ارتکابی و دریافت دستور قضایی فرد متهم در تهران دستگیر شده و تعدادی سیم‌کارت و 13 عدد کارت بانکی از وی کشف شده که پس از بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری میلیاردی خود اعتراف کرده است .

وی با اشاره به اینکه این فرد در چهار استان کشور اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده است، گفت: انتظار می‌رود مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته و در صورت دریافت چنین پیامک‌های مشکوک موارد را به پلیس فتا گزارش دهند تا بررسی موضوع در دستور کار قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار