شهردار منطقه چهار مشهد خبر داد؛

تملک املاک در مسیر معابر منطقه 4 با هزینه بیش از 6.8 میلیارد ریال

مشهد (پانا) - شهردار منطقه چهار مشهد از تملک و تخریب املاک معارض و در مسیر معابر این منطقه با صرف هزینه ای بالغ بر 6.8 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا غلامی گفت: بازگشایی معابر به منظور ارائه مطلوب تر خدمات به خصوص در بافت های فرسوده و حاشیه شهر یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری است که به صورت جدی در حال پیگیری است.

غلامی ادامه داد: با توجه به بررسی های صورت گرفته، معابری از سطح منطقه که نیاز به دسترسی های جدید و بازگشایی داشتند شناسایی شده و تملک املاک در مسیر آنها به صورت پروژه ادامه دار از سال 97 با اعتبار 6.8 میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه پنجتن 34 یکی از این معابر است، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته اقدامات لازم برای بازگشایی این معبر صورت گرفت و پس از توافق با مالکین 544 متر مربع عرصه و 551 متر مربع اعیان از املاک در طول مسیر تملک گردید که پس از تخریب اقدامات عمرانی لازم شامل زیرسازی و روکش آسفالت برای بازگشایی این معبر انجام شد.

شهردار منطقه چهار افزود: ملک دیگری در مسیر این معبر وجود داشت که پس از پیگیری هایی که از سال گذشته انجام شد، ابتدای امسال با اعتبار یک میلیارد و 230 میلیون ریال تملک و تخریب شد.

غلامی اظهار داشت: از املاک دیگری که توسط شهرداری منطقه چهار تملک شده، املاکی واقع در بولوار نبوت- نبش نبوت 10 و خیابان وحید - حدفاصل وحید 8 و 10 هستند که پس از هماهنگی های لازم طی روزهای آینده تخریب شده و مسیر مورد نظر بازگشایی می شود.

وی به تملک املاک فاقد اولویت در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: طی سال 97 بیش از 1070 متر مربع از اراضی و املاک سطح منطقه برای اجرای پروژه های عمرانی، فضای سبز و ... تملک و برای 2300 مترمربع نیز صلحنامه تنظیم شده است.

شهردار منطقه چهار مشهد در پایان اظهار داشت: برای تملک املاک فاقد اولویت سطح منطقه طی گذشته 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار