صبح امروز انجام شد:

موافقت شهردار مشهد با استعفای معاون فرهنگی پس از توهین به خبرنگاران

مشهد (پانا) - شهردار مشهد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اتفاق دیروز در نشست خبری نامناسب بود، گفت: بابت این اتفاق از خبرنگاران و رسانه‌ها که رکن چهارم دموکراسی هستند و از افکارعمومی عذرخواهی می‌کنم.

کد مطلب: ۹۲۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
موافقت شهردار مشهد با استعفای معاون فرهنگی پس از توهین به خبرنگاران

محمدرضا کلائی شهردار مشهد گفت: معاون فرهنگی پس از مدت کوتاهی از این اتفاق عذرخواهی کرده و استعفای خود را ارائه داد اما با توجه به اینکه آخر وقت بود و نیاز به صحبت با وی وجود داشت موکول به امروز شد که با توجه به اینکه باید اشتباهات را قبول و هزینه آن را بپردازیم استعفا را پذیرفتم.
شهردار مشهد با بیان اینکه در کشور ما باب نیست فردی که خطا می‌کند عذرخواهی کند و حرکتی انجام دهد و ما همیشه به این موضوع اعتراض داشتیم، اظهار کرد: بر این اساس باید رفتار دیگری داشته باشیم لذا استعفا را قبول کردم.
کلائی تصریح کرد: آقای زارعی اقدام شجاعانه‌ای کرد و استعفا داد و من هم فارغ از شعارها به صورت جدی از رسانه‌ها و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.
شهردار مشهد ادامه داد: با اینکه در دهه کرامت هستیم و به طور کلی حوزه فرهنگی حوزه پرکاری است اما باید هزینه‌ها را بدهیم تا روند اصلاح شود لذا امروز سرپرستی برای حوزه فرهنگی تعیین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ما در رفتارهایی که داریم بر شفافیت و صداقت تاکید داریم، گفت: وقتی به دوگانگی و چندگانگی رفتارها انتقاد داریم باید هزینه‌ها را بپذیرم و طرفدار آن باشیم تا روندها اصلاح شود که این هزینه را با از دست دادن یک معاون پرداختیم و با این موضوع روندها اصلاح خواهد شد. البته من نیز باید حریم خصوصی را رعایت می‌کردم اما این موضوع به سرعت اتفاق افتاد که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

شهردار مشهد در نشست خبری دیروز خود، پس از اعتراض خبرنگاران به جوابگو نبودن معاونانش، با مهدی زارعی، معاون فرهنگی خود تماس می‌گیرد و اعتراض خبرنگاران از پاسخگو نبودنش را به‌گوش وی می‌رساند اما زارعی نیز عصبانی می‌شود و درباره خبرنگاران لفظ رکیکی را به کار می‌برد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار