معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

گفتمان سازی سند تحول بنیادین در سطح مدارس ضروریست

ارومیه (پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم گفتمان سازی سند تحول بنیادین در سطح مدارس گفت: برنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در حوزه معاونت آموزش ابتدایی در سال 98 مستند به برنامه اجرائی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه خواهد بود.

کد مطلب: ۹۱۵۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان سازی سند تحول بنیادین در سطح مدارس ضروریست

جلسه هماهنگی برنامه های وزارت آموزش و پرورش در سال 98 مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه در محل معاونت آموزش ابتدایی استان برگزار شد.

میرصادق جامعی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش از جمله سند تحول بنیادین بر لزوم عملیاتی سازی این سند و گفتمان سازی آن در سطح استان، مناطق و مدارس تاکید کرد.

جامعی گفت: برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنایی برای طراحی برنامه های آموزش و پرورش در سال 98 بوده که توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ابلاغ برنامه های جدید درواقع فرصتی برای استان هاست تا با برنامه محوری و یک نگاه سیستماتیک سند تحول را به عنوان یک مطالبه اساسی پیگیری و اجرایی کنند.

جامعی افزود: عناوین برنامه هایی اجرایی هر معاونت به تفکیک مشخص شده و برای هر برنامه چارچوب تفصیلی تدوین شده و اهداف کمی برای برنامه ها مشخص شده است و در سال تحصیلی آینده این برنامه ها مبنای عمل معاونت آموزش ابتدایی استان خواهد بود.

در ادامه جلسه ماموریت های معاونت آموزش ابتدایی براساس برنامه های سال 98 وزارت آموزش و پرورش تشریح و براین اساس تقسیم وظایف صورت پذیرفت و اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر تخصصی و کارشناسانه در این مورد پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار