جشنواره میهمانی سبزه ها در مدارس ابتدایی شهرستان میاندوآب برگزار شد

ارومیه(پانا) - مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب گفت:احیا سنن و ارزش های انسانی وآداب و رسوم متعالی نیاکان باید در اولویت برنامه های فرهنگی و تربیتی مدارس قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره میهمانی سبزه ها در مدارس ابتدایی شهرستان میاندوآب برگزار شد

جشنواره میهمانی سبزه ها با حضور مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب، معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان فرهنگی و هنری و روابط عمومی در مدرسه غیر دولتی پرتو قلم برگزار شد.

تقی نژاد در بازدید از این جشنواره با تبریک سال نو و آغاز فصل بهار به معلمان و دانش آموزان این دبستان گفت: فصل رویش دوباره و زنده شدن طبیعت یادآور نعمات بی شمار خداوندی است که ما را به تحسین و شکرگزاری از این مواهب وا می دارد.

ایشان با بیان این نکته که ما معلمان، مربی و هادی دانش آموزان هستیم افزود: نقش الگویی معلم در تربیت فراگیران از مولفه های اثرگذار است .

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در تجلیل از معلمان و دانش آموزان در برپایی نمایشگاهی با مضامین سنتی و آیینی نوروزی بر رسالت معلمان در آموزش و فرهنگ سازی از سنین و دوران کودکی تاکید کرد و گفت: احیا سنن و ارزش های انسانی و آداب و رسوم متعالی نیاکان و انتقال این ارزش ها به نسل آینده ساز با ید در اولویت برنامه های مدارس قرار گیرد.

ایشان خطاب به دانش آموزان، با اشاره به آیات و روایات اسلامی و دینی خاطر نشان نمود: نیکی و احسان به والدین از بزرگترین وظایف هر انسانی است که نباید از آن غافل گردیم.

در قسمت های دیگر این مراسم برنامه های متنوع دانش اموزی ازجمله شعر خوانی جمعی، دکلمه، دعای باران، و سرود دانش آموزی اجرا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار