معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان :

شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل اولویت آموزش و پرورش هرمزگان است

هرمزگان(پانا)- معاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت انسداد مبادی بیسوادی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، استفاده از همه ی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی، اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان تمرکز بر این بخش است.

کد مطلب: ۹۱۵۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل اولویت آموزش و پرورش هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ، ایرج بیت اللهی درجمع کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه ی آموزش با بیان اینکه طرح انسداد مبادی بیسوادی یک طرح اولویت دار در نظام آموزشی کشور است، افزود : بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و همچنین بر مبنای سند تحول بنیادین توسعه ی عدالت آموزشی از برنامه های مهم و اساسی کشور است .

وی تصریح کرد: توسعه ی کمی و کیفی شاخص های آموزشی و پرورشی از ضرورت های تعلیم و تربیت استان است که تحقق این مهم حمایت و همراهی همه ی دستگاه های برون سازمانی دولتی و غیردولتی را می طلبد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان داشت: تاکنون از مجموع یکهزارو ۸۵۱ نفر بازمانده از تحصیل یکهزار نفر از آنان در دوره ی ابتدایی به چرخه ی آموزش بازگشت داده شدند و تلاش برای جذب باقیمانده آنان نیز ادامه دارد.

بیت اللهی در پایان با اشاره به روند اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل ، گفت: برای تحقق این هدف مهم مکاتبات اداری و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است و انعقاد تفاهم بین آموزش و پرورش و موسسه مشق آفرینش مراحل اجرایی خود را طی می کند که امیدواریم بتوانم در سایه مشارکت جمعی در تحقق این برنامه گام های اساسی را برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار