برپایی نمایشگاه عید و داستان در شهرستان میناب

نمایشگاه عید و داستان ،دانش آآموزان ابتدایی شهرستان میناب گشایش یافت

هرمزگان(پانا) -غلامرضا سالاری گفت : این نمایشگاه با هدف کاهش تکالیف سنتی و کلیشه ای دوره ابتدایی، رفتن به سمت فعالیت‌های مهارت محور برگزارشده است.

کد مطلب: ۹۱۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه عید و داستان در شهرستان میناب

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب، این نمایشگاه با حضور غلامرضا سالاری معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش نمایشگاه آثار دانش آموزان شهرستان میناب، طرح عید و داستان ویژه پایه های اول تا ششم ابتدایی بصورت منطقه ای در محل دبستان حافظ و ایمان افتتاح شد.

غلامرضا سالاری ضمن تاکید بر اجرای تکالیف مهارت محور در مداس گفت:این نمایشگاه با هدف کاهش تکالیف سنتی و کلیشه ای دوره ابتدایی، رفتن به سمت فعالیت‌های مهارت محور و جمعی با همکاری خانواده، ایجاد خلاقیت، پرورش مهارت های شفاهی و نوشتاری زبان، تقویت اعتماد به نفس، پرورش قوه تخیل و تعمیق یادگیری برگزار شده است.

سالاری اظهار کرد: تعداد ۲۵۰ اثر برگزیده در بخش های داستان خوانی، قصه گویی و داستان نویسی به این نمایشگاه ارسال گردیده است و به مدت دو روز در شهرستان میناب به میزبانی مدارس حافظ و ایمان دایر می باشد و آثار منتخب پس از داوری به استان ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: در طول مدت نمایشگاه برنامه های بازدیدی برای دانش آموزان، اولیا، همکاران و مسئولین پیش بینی شده است. در طول نمایشگاه دانش آموزان در زمینه های مختلف به اجرای برنامه هایی نظیر داستان گویی، شعر و شاهنامه خوانی می پردازند.

برنامه بازدید از نمایشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دو شیفت صبح و عصر پیش بینی شده است و دانش آموزان، همکاران، اولیا و مسئولین محترم می توانند از آثار خلاقانه دانش آموزان دیدن نمایند.

در پایان از کلیه همکاران و مربیان به ویژه مدیران و همکاران مدارس وحدت زهوکی، حافظ، ایمان، شهید بنت الهدی صدر، شاهد دخترانه، فضیلت و ظهور که در برگزاری این نمایشگاه یاری نمودند تقدیر و تشکر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار