مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد:

تعمیق باورهای دینی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه رؤسای شهرستان ها، نواحی و مناطق استان، ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین را تدوین شده برپایه موازین اسلامی و اعتقادات مذهبی بیان کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق باورهای دینی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود با اشاره به برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی، گفت: طرح ها و برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه طرح های تحول بر اساس الگوی ایرانی اسلامی پیش می رود.
او گفت: تعمیق باورهای دینی از رسالت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.
پورداود با بیان این که دشمنان همواره هجمه هایی را علیه نظام و انقلاب اسلامی داشته اند، افزود: آن ها امروز از طریق جنگ نرم به دنبال آسیب زدن به فرزندان این مرز و بوم هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی کلیپ های پخش شده در فضای مجازی، تصریح کرد: این حرکت ها در راستای آسیب زدن به هویت دینی ملی ما بوده است.
پورداود با تأکید بر اهمیت برنامه های شاد و نشاط آور در مدارس، گفت: این گونه برنامه ها متناسب با ساحت های سند تحول بنیادین در سطح مدارس اجرا می شود.
او با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش و فرموده ایشان مبنی بر این که پرورش یافتگان در 40 سال گذشته را دست کم نگیرید، خاطرنشان کرد: معظم له عنوان فرمودند که دشمن در یک جنگ تمام عیار وارد کارزار شده و آرایش جنگی اش کاملا مشهود است که باید در این خصوص هوشیاری کامل داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برنامه های مدارس کاملاً بر اساس تعلیم و تربیت اسلامی و هویت ایرانی اسلامی که در سند تحول بنیادین نیز مورد تأکید قرار گرفته است، دنبال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار