مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

سند تحول بنیادین نقشه راه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان است

قزوین (پانا) - در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرقزوین مطرح شد: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقشه راه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان قزوین است.

کد مطلب: ۹۱۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین نقشه راه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان است

خیرالله رحمانی؛مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر درگفتگو با آیت ا... شیخ عبدالکریم عابدینی؛ نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهر قزوین گفت: شعار اصلی ما در آموزش وپرورش اجرای سند تحول بنیادین براساس ساحت های شش گانه آن است تا درپرتو این سندنورانی که مورد تایید رهبرمعظم انقلاب است دانش آموزان عزیز را به مراتبی ازحیات طبیه رهنمون سازیم.

رحمانی در ادامه تاکید کرد: سند 2030 که زاییده تفکرات انحرافی استکبار جهانی است هیچگونه جایگاهی در مدارس استان ندارد و در نزد جامعه شریف فرهنگیان مطرود و مردود است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: والاترین ارزش ها در جامعه ما مسیری است که شهیدان گرانقدر برایمان ترسیم کرده اند و ما ماموریت داریم ضمن ایجاد فضاهای شاداب و بانشاط در مدارس، دانش آموزان عزیز را با هویت اصیل اسلامی_ایرانی آنها آشنا سازیم و دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار