استاندار کرمان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان:

توسعه فرهنگی زیرساخت توسعه اقتصادی است

کرمان( پانا) - استاندار کرمان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان با بیان اینکه ما هنوز کشور در حال توسعه هستیم و توسعه فرهنگی بر توسعه اقتصادی و سیاسی جامعه مقدم است گفت: کشوری توسعه یافته است که مردم آن از کیفیت زندگی بهتری برخوردار باشند.

کد مطلب: ۹۱۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگی زیرساخت توسعه اقتصادی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدجواد فدایی در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرهنگ کاظمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان و اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و هفته معلم، اظهار داشت: جای بسی افتخار است که در جمع معلمان حضور پیدا کردم.
وی با اشاره به اهمیت و نقش موثر معلمان در توسعه جامعه و در تربیت نسل آینده، گفت: توسعه جوامع در زمینه‌های مختلف نیازمند حضور و همکاری معلمان در این حوزه است و کشوری توسعه یافته است که مردم آن از کیفیت زندگی بهتری برخوردار باشند.
استاندار کرمان با بیان اینکه ما هنوز کشور در حال توسعه هستیم و باید تلاش کنیم تا هر چه سریع‌تر وضعیت فعلی کشور را ارتقا بدهیم، افزود: برای موفقیت در این حوزه و تحقق رشد و توسعه کشور و رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند حضور موثر معلمان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی برای ارتقای توسعه کشور نقش بسیار مهمی بر عهده دارد، بیان کرد: توسعه فرهنگی جامعه نیز در ارتقای توسعه یک عامل مهم است و باور ما بر این است که توسعه فرهنگی بر توسعه اقتصادی و سیاسی جامعه مقدم است.
فدایی با اشاره به اهمیت شغل معلمی در ارتقای فرهنگی جامعه، گفت: شغل معلمی مادر مشاغل است و معلم فکر و ذهن خود را به فرد دیگری منتقل می‌کند که این کار بسیار ارزشمند است.
وی توسعه فرهنگی را مقدم بر توسعه اقتصادی و سیاسی دانست و بیان کرد: توسعه فرهنگی و سیاسی در دستان معلمان است لذا معلمین جایگاه مهمی در جامعه دارند.
گفتنی است در این مراسم از ۳۲ معلم نمونه استان کرمان و آریامهر کریمی دانش‌آموز پایه چهارم که سال 1397 به عنوان مرد ریاضی جهان لقب گرفت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار