تقدیر از 650 معلم نمونه در فارس

شیراز (پانا) - دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با هفته معلم از 100 معلم نمونه استانی و 450 معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای در فارس تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۱۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 650 معلم نمونه در فارس

عبدالرسول احمدی در حاشیه برگزاری سی و پنجمین آیین تقدیر از معلمان نمونه استانی در مجتمع آموزشی احسان شیراز افزود: از مجموعه پیشکسوتان و فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش استان نیز 5 نفر را با انتخاب اداره بازنشستگی و تعداد 5 معلم نمونه هم از مدارس غیردولتی انتخاب شده است .

او در معرفی شاخص ها و معیارهایی برای انتخاب معلمان نمونه گفت : در واقع حق انتخاب به خود ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها و نواحی تفویض شده که طبق شاخص هایی از جمله ایثارگری ، ابداع روش های نوین تدریس ، نحوه تعامل با دانش آموزان ، تحقیقات ، پژوهش و ... صورت گرفته است .

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس، گفت : متولیان امر باید قدر معلمان را بدانند و تکریم و تمجید منحصر به ظاهر و برگزاری جلسات و نشست‌ها نشود بلکه تکریم معلم باید باور درونی برای همه ما و مسئولان باشد.

احمدی در تشریح برنامه های هفته معلم گفت : اعلام و توصیه به همه دستگاه ها برای پاسداشت مقام معلم ، تشکیل نمایشگاه‌های متعدد و در واقع ایجاد فضایی برای ارائه دست ساخته های همکاران آموزشی ، مقاله ها ،تحقیقات ،کتب و تالیفات متعدد همکاران از جمله برنامه های هفته معلم است .

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش فارس تجلیل از پیشکسوتان با حضور در مناطق ، گلباران قبور شهدا ، حضور در منازل یا ادارات همکاران ایثارگرفرهنگی ، توصیه به مسئولین برای حضور در مدارس محل تحصیل خودشان را از دیگر برنامه های هفته معلم برشمرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار