با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد:

ارسال اقلام آموزشی و پرورشی ویژه مدارس حاشیه شهر سراسر استان در قالب کاروان امید

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اقلام آموزشی و پرورشی ویژه مدارس حاشیه شهر نقاط محروم استان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب کاروان امید ارسال شد.

کد مطلب: ۹۱۳۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال اقلام آموزشی و پرورشی ویژه مدارس حاشیه شهر سراسر استان در قالب کاروان امید

قاسمعلی خدابنده در این مراسم گفت: آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه در حاشیه شهرها طرح ها و برنامه های فراوانی دارد که در حال انجام است و هر چقدر بتوانیم نشاط و شادابی را در مدارس افزایش دهیم و برنامه های غنی و پرباری برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر بگیریم قطعا گرایش دانش آموزان به سمت آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: به همین منظور اقدام به خرید تجهیزات و لوازم آموزشی و پرورشی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای مدارس حاشیه شهر نقاط محروم استان نمودیم و امروز نیز این محموله تحت عنوان کاروان امید به آن مناطق ارسال می شود.

خدابنده تصریح کرد: این اقلام به تعداد یک هزار و 807 قلم کالا شامل رایانه، میز، نیمکت، یخچال، کولر، بخاری، تجهیزات هوشمند سازی مدارس و ... می باشد که امید است بتواند از طریق رفع نیازهای اقتصادی از جمله نیازهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در آن مناطق موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اعتبار این طرح از منابع وزارت کشور برای مدارس حاشیه شهر تامین شده و به ادارات آموزش و پرورش نواحی یک، دو، پنج، هفت، منطقه تبادکان و شهرستان های سبزوار، نیشابور، کاشمر و تربت حیدریه ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار