دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونین و مشاورین خود با علی رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان گفت: شرکت های معین اقتصادی در نقاط مختلف استان به رشد اقتصادی آن منطقه کمک می کنند و برگزاری جلسات مشترک با این شرکت ها جهت استفاده از ظرفیت و پتانسیل آن ها در راستای کمک به آموزش و پرورش در حوزه های آموزشی می تواند مفید واقع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش استان از امکانات و تجهیزات مناسبی از قبیل هنرستان های فنی و حرفه ای، کارگاه های گوناگون و نیروهای ماهر و زبده برخوردار است در جهت توانمندسازی و در اختیار گذاشتن آن ها در ساعات غیرآموزشی به آن شرکت های اقتصادی و متقابلا استفاده از ظرفیت های آن ها در مسائل اقتصادی مثل تجهیز کارگاه های آموزش و پرورش به خصوص در مناطق محروم و دورافتاده می توان اقدام کرد.

در ادامه علی رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز گفت: بنگاه های اقتصادی رسالت اجتماعی و رویکرد خود را هزینه کرد در مسیر اشتغال و توانمند سازی جوانان به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار می دانند و به همین دلیل این موضوع می تواند تعامل و هم افزایی خوبی میان آموزش و پرورش و شرکت ها و بنگاه های معین اقتصادی ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار