دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونین خود با مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی دیدار و در مورد مدارس امام رضا (ع) بحث و تبادل نظر نمودند.

کد مطلب: ۹۱۳۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان گفت: مدارس امام رضا (ع) از سطح کیفی آموزشی و پرورشی بالایی برخوردار هستند و وجود این مدارس باعث ارتقاء سطح آموزشی در استان شده است و به همین دلیل این مدارس همیشه مورد اقبال خانواده ها و دانش آموزان قرار دارند.

وی افزود: حدود هفت هزار دانش آموز استان در مدارس امام رضا (ع) و بنیاد فرهنگی رضوی مشغول به تحصیل هستند و بسیاری از این دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات گوناگون که در سطح استان و کشور برگزار می شود حائز عناوین برتر شده اند که جای تقدیر دارد.

خدابنده تصریح کرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی با مجموعه بنیاد فرهنگی رضوی تعامل و هم افزایی بسیار خوبی دارد و تا جایی که امکان داشته باشد هم در حوزه نیروی انسانی و هم در زمینه فضا و تجهیزات به این نهاد آموزشی فرهنگی کمک خواهد کرد.

قابل ذکر است در ابتدای این جلسه حسین باغ بیگی مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: مدارس امام رضا (ع) در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد و تعلیم و تربیت تمام ساحتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در سال جاری دوره پیش دبستانی را با الگوی جدیدی آغاز کردیم و سعی کردیم تجربیات عینی کودکان را افزایش دهیم و در سال تحصیلی آینده نیز تحول در آموزش را در دوره اول ابتدائی اجرایی خواهیم نمود و با فعال کردن سیستم مدیریتی مدرسه به سمت ارتقاء کیفی گام خواهیم برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار