ذوعلم: نگاه سازمان پژوهش به حوزه چاپ و نشر فرهنگی است نه صنعتی

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی صبح امروز از مجموعه دفتر چاپ و نشر این سازمان بازدیدو تاکید کرد نگاه سازمان پژوهش به حوزه چاپ و نشر نگاهی کاملاً فرهنگی است و نگاه صنعتی به این مقوله نداریم.

کد مطلب: ۹۱۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ذوعلم: نگاه سازمان پژوهش به حوزه چاپ و نشر فرهنگی است نه صنعتی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش، علی ذوعلم با تشکر از کارکنان این مجموعه گفت: «نگاه سازمان پژوهش به حوزه چاپ و نشر نگاهی کاملاً فرهنگی است و نگاه صنعتی به این مقوله نداریم. یکی از نکاتی که در اسناد تحولی ما هم بر آن تأکید شده است همراهی علم با عمل است. ما دانش را برای کاربردش می‌خواهیم و علم نافع همواره منظور نظر ماست.»

او ادامه داد: «ما در کنار مجموعه فهیم و توانمند دفتر نشر باید تمهیداتی را برای تأمین منابع و درآمد وزارت آموزش و پرورش فراهم کنیم و این دفتر ظرفیت ارتقای بیشتر در سطوح ملی و فراملی را در خود دارد.»

ذوعلم گفت: «بزرگداشت مقام کار و کارگر، تقدیر و تشکر از عنصر کار است و من از جانب همه معلمان و دانش‌آموزان و اولیا از یکایک شما همکاران ساعی این مجموعه تشکر می‌کنم. ما قدردان تلاش شما در عرصه کار فرهنگی‌تان هستیم. کتاب‌های درسی که سند آموزشی ما و تکیه‌گاه معلم و دانش‌آموز هستند حاصل زحمات مجموعه چاپ و نشر است.»

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ادامه به برکات ماه با عظمت و پرفیض و برکت رمضان اشاره کرد و گفت: «در فرایند عقلانیت ما موانعی وجود دارد که ما به جهت سرگرمی‌های روزمره و عقل معاش از آنها غافل می‌شویم. ماه رمضان و گرفتن روزه ما را به تقوی نزدیک می‌کند و در ما درک عمیق‌تری از خداگونگی را ایجاد می‌کند و در نهایت، این دل زلال و پاک بنیانی برای بروز و ظهور ذهن، عمل و رفتار پاک و درست می‌شود.»

او افزود: «امید است خداوند این عناصر معرفت و بصیرت و اخوت را در جامعه ما روزافزون کند تا زمینه ظهور مولای عزیز امام زمانمان فراهم شود و سایه سبز و گرانمایه رهبر بزرگوار انقلاب را از سرمان کوتاه نکند و ایشان همواره در سلامت و عافیت و توفیق باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار