چرا بنیامین روی آنتن شبکه سه نرفت

تهران (پانا) - قرار بود بنیامین بهادری از نخستین روز ماه مبارک رمضان با برنامه «ماه ماه» ویژه ساعت افطار شبکه سه روی آنتن برود، ولی این اتفاق نیفتاد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
چرا بنیامین روی آنتن شبکه سه نرفت

دوستداران بنیامین و تماشاگرانی که مشتاق تماشای این خواننده پاپ در مقام مجری یک برنامه تلویزیونی بودند کنجکاو شدند که چرا این اتفاق نیفتاد.

با توجه به انتقادهایی که طی روزهای اخیر به انتخاب بنیامین برای اجرای برنامه تلویزیونی آن هم ویژه ماه مبارک رمضان به شبکه وارد شده، تردید مدیران شبکه برای آغاز این برنامه چندان هم دور از ذهن نبود.

حتی اگر فرض را بر سلبریتی محور بودن برخی برنامه‌های شبکه بگذاریم باز هم به عقیده بعضی از منتقدان این انتخاب، بنیامین بهادری مدت زیادی است که در بازار موسیقی فعالیت ندارد و چهره به‌نسبت فراموش‌شده‌ای محسوب می‌شود. او آخرین بار در سال 94 آلبوم «94» را روانه بازار و تابستان سال 96 هم قطعه پرحاشیه «کبیر» را منتشر کرد. از آخرین کنسرت او هم تقریبا دو سال و نیم می‌گذرد.

پیش از این هم قرار بود اجرای برنامه «تب‌تاب» به این خواننده سپرده شود اما در لحظات آخر باربد بابایی جایگزین او شد. حرفه بنیامین بهادری موسیقی است و به نظر می‌رسد سواد، تجربه، فن بیان و تسلط را که مهم‌ترین ویژگی‌های یک مجری تلویزیون است نداشته باشد اما خب طبیعتا چون چهره جدیدی در عرصه اجراست، برای عده‌ای از مخاطبان و به خصوص هوادارانش جذاب است. پیش از این اجرای محمدرضا گلزار در برنامه «برنده باش» ثابت کرده بود که جذاب بودن لازمه مجری یک برنامه تلویزیونی است اما تنها ویژگی نیست.

البته نظرهای متفاوتی درباره نیامدن بنیامین به برنامه افطاری شبکه سه مطرح می‌شود مثلا شنیده می‌شود مدیر شبکه سه با توجه به بازخوردهای منفی که از انتخاب بنیامین بهادری برای این برنامه دریافت کرد تصمیم گرفت این برنامه یعنی «ماه ماه» به صورت تولیدی روی آنتن شبکه سه برود و پخش زنده این برنامه احتمالا منتفی است.

برنامه «ماه عسل» برای علی ضیا و حسن جوهرچی، چنان تجربه‌ منفی رقم زد که دیگر هرگز با حضور آن‌ها ادامه پیدا نکرد. احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» بود و ناخودآگاه این زمان طولانی باعث شده که مردم جایگزین شدن برنامه دیگری با حال‌وهوای «ماه عسل» و چهره دیگری را به جای احسان علیخانی نپذیرند یا حداقل بسیار سخت بپذیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار