جزئیات شهادت مامور ناجا در درگیری با حفاران غیر مجاز درشهرستان مرزی گرمی

اردبیل (پانا) - در درگیری دیشب ماموران انتظامی با حفاران غیر مجاز و قاچاقچیان اشیاء باستانی در شهر گرمی ، یک نفر از نیروهای پلیس به شهادت رسید و دو مامور دیگر مجروح شدند. همچنین یکی از قاچاقچیان کشته و دیگری به شدت زخمی شد.

کد مطلب: ۹۱۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات شهادت مامور ناجا در درگیری با حفاران غیر مجاز درشهرستان مرزی گرمی

فرمانده انتظامی استان اردبیل درگفت وگو باخبرنگاران ، درباره نحوه درگیری نیروهای انتظامی با قاچاقچیان گفت: مرزبانان هنگ مرزی شهرستان گرمی ساعت نه و نیم دیشب مطلع می شوند در حوزه پاسگاه «پاشنه ور» افرادی مشغول حفاری غیر مجاز هستند ؛ مرزبانان به محل مراجعه می کنند اما حفاران بلافاصله به طرف مرزبانان تیراندازی کرده و یکی از آنها را از ناحیه دست مجروح می کنند و در تاریکی شب متواری می شوند .
سردار هوشنگ حسینی افزود: ماموران مرزبانی بلافاصله موضوع را به اطلاع شورای تامین می رسانند و بر همین اساس ، فرمانده انتظامی گرمی دستور می دهد ورودی شهر گرمی توسط نیروهای پلیس پوشش داده شود .
او تصریح کرد: یکی از گروه های گشت پلیس حوالی ساعت یازده شب در محله «الله درق» گرمی خودروی پژو 405 نوک مدادی را می بیند که با سرعت از کنار آنها رد شده به تیر چراغ برق برخورد می کند. ماموران برای کمک رسانی به خودرو نزدیک می شوند غافل از اینکه این سرنشینان خودرو ، همان قاچاقچیان متواری هستند. در این حین قاچاقچیان که دو نفر بودند، به طرف آنها شلیک می کنند که یکی از ماموران بنام گروهبان یکم محمد محمودزاده در دم شهید و مامور دیگری مجروح می شود اما سرگروه گشت با شجاعت بلافاصله هردو را هدف قرار داده یکی را کشته و دیگری را هم مجروح می کند .
سردار حسینی با اشاره به اینکه حال سرباز وظیفه مجروح شده خوب است گفت: قاچاقچی زخمی در بیمارستان بستری شده اما حالش وخیم است .
فرمانده انتظامی استان افزود: در این ارتباط 5 نفر مظنون شناسایی و دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف به همراه 47 عدد فشنگ ضبط و پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده است .
شهرستان مرزی گرمی در 100 کیلومتری شمال اردبیل در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار